سیدعباسی: نمی دانم چرا بدشانسی دست از سر پدیده برنمی دارد، تمرکز نداریم

به گزارش وبلاگ سروری کیا، سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بچه ها در ملاقات با فولاد آماده بودند، اما نمی دانم چگونه است که بدشانسی دست از سر ما برنمی دارد.

سیدعباسی: نمی دانم چرا بدشانسی دست از سر پدیده برنمی دارد، تمرکز نداریم

به گزارش وبلاگ سروری کیا از اهواز، داود سیدعباسی در نشست خبری بعد از شکست 2 بر صفر تیمش برابر فولاد گفت: می دانستیم فولاد تیم بسیار خوب، بازیکنان باکیفیت و کادر قابل احترامی دارد. این تیم قهرمان جام حذفی بوده و از ساختار مدیریتی خیلی خوبی بهره می برد. فولاد در سال های اخیر جزو تیم های خوب ماست و پیش بینی مسابقه سختی را می کردیم. بچه ها آماده بودند، اما نمی دانم چگونه است که بدشانسی دست از سر ما برنمی دارد. گل های بدی می خوریم و جایگاه ما در جدول، بر اعتماد به نفس بازیکنان هم تأثیر گذاشته است.

وی با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان پدیده فرصتی برای استراحت نداشته اند، توضیح داد: بعضی بازیکنان در 9 ملاقات گذشته بازی کردند و فقط در تمرینات می توانیم به آنها استراحت بدهیم. به فولاد بابت این سه امتیاز تبریک و به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. بازیکنان ما تا خاتمه کوشش می کردند و پس از اخراج یک بازیکن هم با تمام وجود جنگیدند. باید کوشش کنیم اعتماد به نفس بازیکنان را برگردانیم و با همه مسائلی که داریم، انگیزه آنها نقطه امید ماست.

سرمربی پدیده در خصوص پنالتی اعلام شده به سود فولاد گفت: این پنالتی درست بود و نمی توان حقیقت را کتمان کرد. من صحنه را ندیدم، اما گفتند مدافع ما توپ را با دست زد و کارت زرد دوم او هم درست بود که این ناشی از عدم تمرکز است. برای من جالب است وقتی چنین اتفاقی می افتد، تمرکز ما بیشتر می گردد. قبل از آن نمی دانم چه اتفاقی می افتد. گل هایی که می خوریم، بسیار ابتدایی هستند و این مسائل به ما ضربه می زند.

سیدعباسی در این باره که پدیده در سال های گذشته جایگاه های قابل قبولی در جدول به دست آورده بود، اعلام نمود: بزرگترین مشکل ما همین است و کسی باور نمی کند این تیم چنین شرایطی دارد. این مسائل مثنوی هفتادمن است و قبل از ما بوده، حالا پابرجاست و نمی دانم چه زمانی تمام می گردد. این مسائل بر نتایج پدیده تأثیر گذاشته و امیدوارم ختم به خیر گردد.

وی با بیان اینکه بازیکنان پدیده جوان هستند و بعضی از آنها، اولین سال حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می گذارند، بیان کرد: چهار بازیکن ما در هفته های گذشته اخراج شده اند و کوشش کردیم این اتفاق نیفتد. این مسائل در تیم ما ایجاد می گردد و فقط دو اخطار بازیکنان ما در ملاقاتهای قبلی، فنی بوده است. کارت های بازیکنان ما همواره پیش پا افتاده و الکی است. خطری در کار نبوده که توپ را با دست گرفتیم یا به داور اعتراض کردیم.

سرمربی پدیده در پاسخ به این پرسش که چقدر به بازگشت به جدول امیدوار است، گفت: هیچ چیز غیرممکن نیست. از بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجود کوشش کردند. در صدد تقویت تیم هستیم و یک مشکل بزرگ ما این است که هیچ تعطیلی به ما نخورد. اگر با دست هم قرعه کشی می کردیم، نمی شد این قرعه سخت را برداریم و کسی نمی تواند کیفیت فنی فولاد را زیر سوال ببرد. تیمی خوب، جوان و باانگیزه هستیم و با اینکه 10 نفره بودیم، یک قدم عقب نگذاشتیم.

سیدعباسی، پدیده را حریف خوبی برای رقبا دانست و بیان کرد: باید اشتباهات فردی خود را کاهش بدهیم. اگر اشتباهات قبلی را تکرار کنیم، برخورد فنی خواهیم کرد تا از اشتباهات گذشته درس بگیریم. عدم تمرکز به ما ضربه می زند و باید ببینیم این موضوع از کجا نشأت می گیرد.

وی در خصوص غیبتش در نشست خبری پیش از مسابقه توضیح داد: خوزستان مهد فوتبال کشور است و بابت غیبتم در نشست خبری روز گذشته (چهارشنبه) پوزش می خواهم. این اتفاق به خاطر پرواز دیرهنگام اعضای تیم ما به خوزستان رخ داد.

سرمربی پدیده در خصوص بدهی باشگاه پرسپولیس به این باشگاه بابت رضایتنامه یحیی گل محمدی گفت: در این باره نظری ندارم و به من مربوط نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیدعباسی: نمی دانم چرا بدشانسی دست از سر پدیده برنمی دارد، تمرکز نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی: نمی دانم چرا بدشانسی دست از سر پدیده برنمی دارد، تمرکز نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید