شرکت کنندگان در رالی تور گردشگری جاده ابریشم ایران را ترک کردند

به گزارش وبلاگ سروری کیا، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، شرکت کنندگان در رالی تور گردشگری جاده ابریشم ایران را ترک کردند.

شرکت کنندگان در رالی تور گردشگری جاده ابریشم ایران را ترک کردند

این گروه 20 نفره با 7 دستگاه خودرو دو دیفرانسیل کلاسیک با عمر بالای 25 سال و یک دستگاه موتورسیکلت مسافرتی 1200 سی سی، تحت پوشش خدمات و همراهی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، انجمن وسیله های نقلیه تاریخی ایران و مرکز پانسیون خودروهای کلاسیک 1969 از جاذبه های گردشگری، فرهنگی، مذهبی و تاریخی استانهای مسیر خود بازدید کردند.

آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی، استان های مسیر این رالی تور بود.

حاضران در این رالی تور در شهرها و جاده های ایران با استقبال و مهمان نوازی خاص ایرانیان روبرو شدند به طوری که در طول مسیر به آنان بنزین و گازوئیل اهدا کردند و این موضوع موجب اظهار شگفتی و هیجان این جهانگردان از مقدار مهربانی مردم ایران شد.

مرکز پانسیون خودروهای کلاسیک 1969 به منظور تسهیل و تسریع در تردد این گروه وسیله های نقلیه آنان را به صورت رایگان تعمیر کرد. این گروه اظهار داشتند که پس از بازگشت به کشورهای خود با ذکر خاطرات بی نظیر این سفر برای هموطنان خود، هموطنانشان را برای سفر به ایران تشویق و ترغیب خواهند کرد.

شرکت کنندگان در این رویداد بین المللی روز 28 مرداد سفر خود را از شهر بوداپست در کشور مجارستان شروع و روز 6 شهریور 1402 به وسیله مرز بازرگان و با استقبال کانون جهانگردی و اتومبیلرانی وارد کشورمان شده بودند.

اعضای این گروه با ملیتهای آلمانی، ترکیه ای، ازبکستانی و ایتالیایی در ادامه سفر خود، ایران را از مرز زمینی باجگیران ترک کردند و وارد ترکمنستان شدند.

رالی جاده ابریشم پس از ترکمنستان کشورهای ازبکستان، قزاقستان، مجددا ازبکستان و قرقیزستان را پشت سر گذاشته و در کشور مغولستان به کار خود سرانجام خواهند داد.

وسیله های نقلیه حاضر در این رویداد بین المللی پس از پیمایش مسیر 12 هزار کیلومتری و رسیدن به خط سرانجام به معرض فروش گذاشته شده و مبالغ حاصل از آن صرف امور خیریه خواهد شد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی براساس وظایف و مأموریتهای ملی و بین المللی خود و با هدف توسعه گردشگری و معرفی ایران به عنوان مقصدی امن و زیبا به گردشگران دیگر کشورها و تقویت همکاری با فدراسیون انجمن های اتومبیلرانی دیگر کشورها با انجام اقدامات و هماهنگی های لازم میزبانی و تسهیل تردد و عبور و مرور رالی جاده ابریشم در ایران را بر عهده دارد.

منبع: همگردی

به "شرکت کنندگان در رالی تور گردشگری جاده ابریشم ایران را ترک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت کنندگان در رالی تور گردشگری جاده ابریشم ایران را ترک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید