فتح الله زاده چه اهدافی را در استقلال دنبال می نماید؟

به گزارش وبلاگ سروری کیا، مدیرعامل نو باشگاه استقلال اهداف مختلفی را دنبال می نماید که مهمترین این اهداف، حفظ آرامش در تیم فوتبال این باشگاه است.

فتح الله زاده چه اهدافی را در استقلال دنبال می نماید؟

با برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده جانشین وی شد؛ عزل و نصبی که گفته می گردد بر اساس تصمیم هیئت مدیره باشگاه بوده است. فتح الله زاده که پیش از این در سه مقطع مدیرعامل باشگاه استقلال بوده این بار و در چهارمین دوره حضورش در این باشگاه با چالش های زیادی روبروست.

یکی از مهمترین اولویت ها و چالش های مدیرعامل تازه باشگاه استقلال، سروسامان دادن به کمپ مرحوم حجازی است. فتح الله زاده کوشش می نماید هر چه سریع تر این کمپ تجهیز گردد تا تمرینات آبی پوشان به آنجا انتقال داده گردد. بعلاوه ساخت هتل در کمپ مرحوم حجازی در برنامه های فتح الله زاده قرار گرفته است.

پیش بینی می شد که فتح الله زاده تغییرات زیادی در چارت باشگاه استقلال ایجاد کند؛ اما به نظر می رسد قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد و ابقای معاون حقوقی و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال مصداق همین موضوع است. هر چند احتمال این که فتح الله زاده در بعضی سمت ها تغییراتی انجام دهد وجود دارد؛ اما این تغییرات گسترده نخواهد بود.

استقلال با مسائل اقتصادی عدیده ای روبروست و بدهی سنگین به سازمان لیگ یکی از این بدهی هاست. فتح الله زاده در پی این است که در وهله اول بتواند با سازمان لیگ به تعامل برسد. در صورتی که این اتفاق رخ دهد مدیرعامل استقلال می تواند با خیالی آسوده تر به سایر امور باشگاه بپردازد.

در حال حاضر استقلالی ها در رده دوم جدول رده بندی لیگ قرار دارند و همانند تیم صدرنشین که پرسپولیس است 18 امتیاز اندوخته دارد. با توجه به این شرایط توقع می رود فتح الله زاده شرایطی را فراهم کند تا تغییرات مدیریتی کمترین حواشی را در پی داشته باشد.

گفته می گردد این موضوع یکی از اولویت های مدیرعامل استقلال است و وی در پی این است که آرامش در تیم فوتبال این باشگاه حکم فرما باشد. جلسه وی با ساپینتو و اعلام حمایت از این مربی پرتغالی به همین دلیل بود.

منبع: فرارو

به "فتح الله زاده چه اهدافی را در استقلال دنبال می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده چه اهدافی را در استقلال دنبال می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید