ماهی قرمز هفت سین پرورشی است نه وارداتی، غربالگری مبادی ورودی و خروجی هرمزگان ادامه دارد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، خبرنگاران/هرمزگان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در مورد شایعه پخش شده در فضای مجازی مبنی بر عدم خرید ماهی قرمز هفت سین وارداتی از کشور چین، اضافه کرد: طبق استعلامات اجرا شده این موضوع صحت نداشته و تمامی ماهی های قرمز نوروزی پرورشی در داخل کشور است.

ماهی قرمز هفت سین پرورشی است نه وارداتی، غربالگری مبادی ورودی و خروجی هرمزگان ادامه دارد

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت وگو با وبلاگ سروری کیا، در مورد آخرین شرایط اقدامات انجام شده علیه بیماری کرونا در مبادی ورودی و خروجی استان هرمزگان، اضافه نمود: در این مدت تعداد 45 پرواز با 4 هزار و 252 مسافر نیز مورد غربالگری قرار گرفته است و هیچ مورد مشکوکی نیز شناسایی نشده است.

وی با بیان اینکه همچنین 300 شناور با 4 هزار و 323 خدمه نیز در این مدت مورد غربالگری قرار گرفتند، اعلام کرد: همچنین در این مدت 8 کشتی ورودی با 151 نفر خدمه تبعه چینی نیز مورد غربالگری قرار گرفتند که هیچ مورد مشکوکی گزارش نشده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه تیم های مراقبت مرزی براساس اعلام زمان ورود شناورهای واجد شرایط غربالگری فعال هستند، افزود: در این مورد با ادارات و به ویژه اداره کل آموزش وپرورش استان هرمزگان جلسه جداگانه برگزار نموده ایم و آموزش همگانی معلمین و دانش آموزان در حال اجرا است.

نوروزیان با اشاره به اینکه اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی برای تمامی شرکت ها و کمپ های کارگری جلسه آموزشی و توجیهی برگزار نموده است، اعلام کرد: فعلاً طبق برنامه و مصوبات جلسه استانداری هرمزگان تمامی اقدامات در حال اجرا است.

وی در پاسخ به سؤال وبلاگ سروری کیا در مورد شایعه پخش شده در فضای مجازی مبنی بر هشدار ماهی قرمز هفت سین وارداتی از کشور چین، اضافه نمود: طبق استعلامات انجام شده این موضوع صحت نداشته و تمامی ماهی های قرمز نوروزی پرورشی در داخل کشور است.

این مقام مسئول در انتها گفت: طبق هماهنگی های انجام شده فروش انواع آبزیان همچون ماهی قرمز و لاک پشت در ایام نوروز با مجوز اداره کل دامپزشکی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ماهی قرمز هفت سین پرورشی است نه وارداتی، غربالگری مبادی ورودی و خروجی هرمزگان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهی قرمز هفت سین پرورشی است نه وارداتی، غربالگری مبادی ورودی و خروجی هرمزگان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید