مراسم گالای تکواندو 2019، مهماندوست بهترین مربی دنیا شد؛ گربه سیاه هادی پور بهترین تکواندوکار

به گزارش وبلاگ سروری کیا، مراسم بهترین های سال تکواندو دنیا در روسیه برگزار گردید و رضا مهماندوست مربی ایرانی تیم ملی آذربایجان به عنوان بهترین مربی سال 2019 انتخاب شد.

مراسم گالای تکواندو 2019، مهماندوست بهترین مربی دنیا شد؛ گربه سیاه هادی پور بهترین تکواندوکار

به گزارش وبلاگ سروری کیا، به دنبال انتها رقابت های فینال گرندپری، مراسم گالای تکواندو، امشب(شنبه) در مسکو برگزار گردید و بهترین های تکواندو دنیا در سال 2019 انتخاب شدند.

رضا مهماندوست، سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان در مراسم امشب به عنوان بهترین سرمربی دنیا در سال 2019 انتخاب شد. سرمربی سابق تیم ملی تکواندو کشورمان در حالی به این افتخار دست پیدا کرد که پیش از این و به دنبال موفقیت با آذربایجان در المپیک ریو، در سال 2016 نیز این عنوان را کسب نموده بود.

همچنین جون جانگ، پدیده تکواندو کره جنوبی در وزن 58- کیلوگرم، به دلیل قهرمانی در مسابقات دنیای منچسترو کسب سه مدال طلا و یک مدال نقره در رقابت های گرندپری 2019 به عنوان بهترین تکواندوکار دنیا انتخاب شد.

در بخش زنان نیز پانیپاک وونگپاتاناکیت، تکواندوکار وزن 47- کیلوگرم تایلند، به دلیل کسب مدال طلای مسابقات دنیای منچستر، مدال طلای مسابقات دانشجویان دنیا و کسب مدال طلا در مسابقات گرندپری ژاپن به عنوان بهترین تکواندوکار زن دنیا انتخاب شد.

در این مراسم بهترین ضربه سال نیز به کیو دون این تکواندوکار کره جنوبی اختصاص پیدا کرد.

همچنین عنوان بهترین داور دنیا در سال 2019 نیز به داوران زن صربستان و روسیه رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مراسم گالای تکواندو 2019، مهماندوست بهترین مربی دنیا شد؛ گربه سیاه هادی پور بهترین تکواندوکار" امتیاز دهید

1 کاربر به "مراسم گالای تکواندو 2019، مهماندوست بهترین مربی دنیا شد؛ گربه سیاه هادی پور بهترین تکواندوکار" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم گالای تکواندو 2019، مهماندوست بهترین مربی دنیا شد؛ گربه سیاه هادی پور بهترین تکواندوکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید