مسی و دی ماریا به پاریس برمی گردند!

به گزارش وبلاگ سروری کیا، خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم زیر 20 سال آرژانتین که در جام جهانی جوانان تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی حذف شد، آلبی سلسته را برای یک رقابت بزرگ تر و المپیک 2024 پاریس آماده می نماید. مسی در اینترمیامی زندگی راحت تری نسبت به پاریس دارد و به نظر می رسد قرار است همراه با آنخل دی ماریا دوباره به این کشور برگردد!

مسی و دی ماریا به پاریس برمی گردند!

مسی گفته بود در مرکز فرانسه هیچ انگیزه و اشتیاقی نداشت اما بعید نیست در همین شهر برای دومین قهرمانی المپیک کوشش کند.خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم امید آرژانتین در مصاحبه با TyC Sports این احتمال را رد ننموده و گفته: برای ما باعث افتخار است بتوانیم 2 قهرمان دنیا را در تیممان داشته باشیم. ما پیشنهاد خود را ارسال نموده ایم و خودم در صحبت با دی ماریا و مسی احساس کردم جوابشان مثبت است اما باز هم انتخاب با خودشان خواهد بود.

با این حال ماسکرانو به خوبی می داند فینال کوپا آمریکا در فاصله 10 روز تا آغاز المپیک برگزار می گردد و باید دید شرایط بدنی این 2 نفر چگونه خواهد بود. تیم ملی آرژانتین دوره در سال های 2004 و 2008 قهرمان شده و مسی و آنخل د ی ماریا همراه خاویر ماسکرانو در المپیک 2008 چین توانستند به قهرمانی المپیک برسند و حالا با تغییر شرایط باید دید می توانند بازهم افتخار آفرینی نمایند یا خیر.

منبع:فوتبال 360

منبع: فرارو

به "مسی و دی ماریا به پاریس برمی گردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی و دی ماریا به پاریس برمی گردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید