مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی تمدید شد ، حضور 36 هزار نفر در مرحله اول

به گزارش وبلاگ سروری کیا، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: داوطلبان از 14 تا 16 اسفند مهلت دارند برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه نمایند.

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی تمدید شد ، حضور 36 هزار نفر در مرحله اول

آبتین حیدرزاره، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ سروری کیا گفت: با توجه به اینکه از ساعت 10 شب گذشته به دلیل پاره اختلالات داوطلبان کارشناسی ارشد در ثبت نام با اشکال روبرو شده اند از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 14 اسفند ماه تا ساعت 24 روز آدینه 16 اسفند ماه سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مجددا برای ثبت نام باز خواهد شد. همچنین داوطلبان از 25 تا 27 فروردین ماه 99 نیز مهلت دارند برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه نمایند.

حیدرزاده ادامه داد: با بیان اینکه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از 30 بهمن ماه شروع شده است و تا ساعت 16 امروز10 اسفند 98 ادامه خواهد داشت؛ اظهار کرد: تا امروز 10 اسفند ماه بیش از 36 هزار نفر نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند. با توجه به این که تا یک ساعت دیگر سامانه ثبت نام بسته می گردد بهتر است داوطلبان هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

وی توضیح داد: آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 گروه پزشکی در روز های 26 و 27 تیرماه سال 1399 برگزار خواهد شد.

حیدرزاده تاکید نمود: مهلت برطرف نقص مدارک داوطلبان چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی نیز فردا 11 اسفند ماه 98 سرانجام خواهد یافت.

وی درباره ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال 1399 اظهار کرد: ثبت نام به صورت اینترنتی و به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir تا 12 اسفند 98 ادامه دارد.

حیدر زاده ادامه داد: تا امروز 10 اسفند ماه 98، هزار و 355 نفر در آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال 99 ثبت نام نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی تمدید شد ، حضور 36 هزار نفر در مرحله اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی تمدید شد ، حضور 36 هزار نفر در مرحله اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید