نکونام: قول می دهم در سرانجام سال فصل خیلی مسرور کننده ای برای طرفداران داشته باشم

به گزارش وبلاگ سروری کیا، سرمربی استقلال:امیدوارم برترین عملکرد و کارنامه را داشته باشیم که باعث افتخار طرفداران باشد. این قول را می دهم ان شاءالله در انتها سال، فصل خیلی خوب و مسرور کننده ای برای طرفداران داشته باشم.

نکونام: قول می دهم در سرانجام سال فصل خیلی مسرور کننده ای برای طرفداران داشته باشم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سروری کیا، جواد نکونام در مراسم معارفه اش به عنوان سرمربی استقلال گفت: خیلی ممنون از اینکه اینجا حضور دارید. از حجت کریمی تشکر ویژه می کنم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند و از امیری هم تشکر می کنم که چندین سال است او را می شناسم و کنار هم بودیم. ممنون طرفداران استقلال هستم که مثل خود من طرفدار بودند، هستند و تا روز آخر خواهند بود.

وی اضافه کرد: در این مدت خیلی به من لطف داشتند. اخبار را پیگیری می کردم و ای کاش می شد حضوری از تک تک همه آنها تشکر کنم، اما از همینجا دست آنها را می فشارم و به آنها قول می دهم که ان شاءالله تا جایی که می توانم برای بزرگی نام استقلال کوشش کنم و باعث افتخارم است که در این تیم هستم.

نکونام در ادامه گفت: امیدوارم برترین عملکرد و کارنامه را داشته باشیم که باعث افتخار طرفداران باشد. این قول را می دهم ان شاءالله در سرانجام سال، فصل خیلی خوب و راضی کننده ای برای طرفداران داشته باشم. تنها کاری که می توانم انجام بدهم، این است که از طرفداران تشکر کنم و به آنها بگویم که امیدوارم در آخر فصل بتوانیم راضی باشیم، کنار هم جشن بگیریم و شادی کنیم که آرزوی همه ما برای استقلال است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نکونام: قول می دهم در سرانجام سال فصل خیلی مسرور کننده ای برای طرفداران داشته باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: قول می دهم در سرانجام سال فصل خیلی مسرور کننده ای برای طرفداران داشته باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید