هتل صفر ستاره ، هتلی بی در و دیوار در سوئیس

به گزارش وبلاگ سروری کیا، این هتل در آلپ سوئیس برای شما مناسب است اگر شما آماده سفر به یک ماجراجویی کاملا منحصر به فرد و جسورانه باشید.Null Stern، که به هتل صفر ستاره در آلمانی ترجمه می گردد، تمام زنگ ها و سوت های مرتبط با سفرهای لوکس را حذف می نماید تا شما را به طبیعت نزدیک تر کند تا اینکه بتوانید هر تصوری داشته باشید.و ما هنگامی که می گوییم تمام امکانات را از بین می برد، به این معنی است که همه آنها از جمله حمام، کف، سقف و حتی دیوارها . چیزهایی که از این هتل صفر ستاره سوئیس به جای مانده است، یک تخت، پارچه کتانی تازه، دو میز کنار و ستاره های درخشان آسمان است.Daniel Charbonnier، یکی از بنیانگذاران هتل، گفت: ستاره هتل نیست بلکه مهمان است. ما از تمام دیوارها خلاص شدیم و تنها چیزی که به دست شماست تجربه شماست. در ادامه از این هتل بی درو دیوار سوئیس بیشتر خواهیم گفت...

هتل صفر ستاره ، هتلی بی در و دیوار در سوئیس

امکانات پیشرفته Null Stern

در وبسایت این پروژه، بنیانگذاران Null Stern شرح میدهند که در اتاقها هیچ هتلداری وجود ندارد، بلکه منطقه هتلدار است و هر اتاق با نصب هنری همانطور که گفته شد، به وسیله ساکنان محلی می توانند آن را به هر چیزی که می خواهند تبدیل نمایند.

تجهیزات این هتل نمونه

همانطور که قبلا از Travel + Leisure گزارش شده، هتل اولین بار در کوه های گرابوندن با یک تخت ساده 6،463 فوت از سطح دریا راه اندازی شد.اگرچه امکانات اتاق هتل کم است، اما هنوز هم می توانید از یک انتخاب لوکس بهره ببرید، از جمله داشتن ساندویچ سوسیس و قهوه در صبحانه. و به گفته نول استرن، مهمانان هتل حتی سال جاری به تلویزیون دسترسی خواهند داشت که فقط یک شبکه را با اخبار، پیش بینی آب و هوا منطقه و یا داستان های خنده دار و جوک ها فراهم می کندو در حالی که در محل دوش وجود ندارد ، برای امکانات استحمام ، حمامی در حدود 100 متر از تخت تعبیه شده است. نرخ آن شبی حدودا 250 دلار است، اما هشدار داده می گردد: به علت آب و هوای نامطبوع، سفر شما می تواند آخرین لحظه لغو گردد.

منبع: همگردی

به "هتل صفر ستاره ، هتلی بی در و دیوار در سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل صفر ستاره ، هتلی بی در و دیوار در سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید