هر آنچه در خصوص استیکرهای اینستاگرام باید بدانید

به گزارش وبلاگ سروری کیا، همگی ما با استیکرهای اینستاگرام آشنایی داریم. در عین حال محتمل است که بعضی از ما با روش استفاده از آن ها و یا روش پیدا کردن آن ها آشنایی نداشته باشیم. در اینستاگرام دو نوع استیکر ثابت و متحرک وجود دارد. بعلاوه بعضی از استیکرها به شکلی هستند که فالوورهای ما می توانند به هر نحوی از آن ها استفاده نمایند. پس در واقع برای بهبود یک پیج اینستاگرام و جذب فالوور بیشتر، بهتر است که بدانیم چگونه از آن ها در استوری استفاده کنیم.

هر آنچه در خصوص استیکرهای اینستاگرام باید بدانید

موضوع این مقاله مجذوب نماینده از وبلاگ سروری کیا مگ آنالیز صفر تا صد نحوه استفاده از استیکر های اینستاگرام در استوری است. پس اگر شما هم دوست دارید که بازخورد پیج خود را بالا ببرید و فالوور زیادی را جذب پیج کنید و در عین حال استوری های زیبایی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید، ما را تا انتهای این مقاله مجذوب نماینده و البته کاربردی همراهی نمایید. بعلاوه شما می توانید در سرانجام این مقاله نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

استیکرهای استوری اینستاگرام را چگونه پیدا کنیم؟

برای مشاهده استیکرهای استوری اینستاگرام شما باید چندین مرحله ساده را به ترتیب طی کنید. این مراحل عبارتند از:

1) در ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کنید.

2) حال به سراغ بخش استوری در اینستاگرام بروید.

3) یک عکس یا ویدیو را به عنوان استوری آپلود کنید.

4) روی دکمه Smiley Face که در تصویر پایین به آن اشاره نموده ایم، ضربه بزنید.

5) در این بخش تمامی استیکرها برای شما باز می شوند. برای درک بهتر این موضوع به عکس زیر دقت نمایید.

برترین استیکرهای اینستاگرام چه مواردی هستند؟

تعدای از استیکرهای اینستاگرام آن قدر کاربردی و محبوب هستند که همه افراد باید آن ها را بشناسند. این استیکرها به شما یاری می نمایند تا با فالوورهای خود ارتباط بهتر و راحت تر و در عین حال سریع تری را برقرار کنید. در این بخش از مقاله به سراغ 9 استیکر مجذوب نماینده اینستاگرام می رویم. این استیکرهای محبوب عبارتند از:

1) استیکر Add Yours

در این استیکر شما آغازنماینده ساخت یک گالری عکس از یک عنوان خاص هستید. شما موضوع مورد نظر خود را روی این استیکر قرار می دهید و با توجه به همان موضوع یک عکس را استوری می کنید. حال تمامی فالوورهای شما می توانند روی این استیکر ضربه بزنند و یک تصویر را با توجه به موضوعی که شما معین کردید، به عنوان استوری به آن اضافه نمایند. شما با توجه به عکس بالا می توانید شکل و حالت این استیکر را پیدا کنید.

2) استیکر Questions

این استیکر که استیکر مورد علاقه بلاگرهای ایرانی است، استیکر سؤال نام دارد. هر کسی می تواند برای استوری خود یک تصویر انتخاب کند و با استفاده از این استیکر، از فالوورهای خود سؤال بپرسد. سپس هر فالووری می تواند در بخش تعیین شده پاسخ خود را برای شما ارسال کند. نکته جالب ماجرا این است که شما می توانید پاسخ افراد مختلف را به عنوان استوری با افراد دیگر نیز به اشتراک بگذارید.

3) استیکر Emoji Slider

همان طور که از تصویر این استیکر نیز پیداست، این مورد یک استیکر حرکتی است و فالوورهای شما باید آن را حرکت دهند. برای مثال شما یک عکس را به عنوان استوری قرار می دهید و روی این استیکر ایموجی قلب را انتخاب می کنید. کاربران یا همان فالوورهای صفحه شما در اینستاگرام می توانند اندازه علاقه خود را با حرکت دادن این استیکر تعیین نمایند. این استیکر یک نقطه کم و یک نقطه زیاد دارد و افراد می توانند این استیکر را به سمت راست بکشند.

4) استیکر Poll

این استیکر برای نظرسنجی و در واقع رای گیری در اینستاگرام قرار داده شده است. در این استیکر شما باید دو مورد را به سلیقه خود وارد کنید. حال افراد دیگر می توانند یکی از این دو مورد را انتخاب نمایند. هر زمان که یک شخص یک گزینه را انتخاب کند و به آن رای دهد، می تواند اندازه رای داده شده به هر یک از دو گزینه را تحت عنوان درصد مشاهده کند.

برای مثال شما در یک طرف این استیکر کلمه پرسپولیس و در طرف دیگر آن کلمه استقلال را وارد می کنید. حال هر کس به تیم مورد علاقه خود رای می دهد و تمام افراد پس از دادن رای می توانند اندازه رای های هر گزینه را (تنها در قالب درصد) مشاهده نمایند. به همین سادگی!

5) استیکر Link

این استیکر محبوب برای کسب و کارهایی که دارای سایت هستند، بسیار پراستفاده و مفید خواهد بود. در حقیقت استیکر Link به شما یاری می نماید تا لینک یک کالا یا هر چیزی را که دوست دارید، در استوری خود به راحتی و به صورت مرتب قرار دهید. شما می توانید برای لینک خود یک نام انتخاب کنید و روی استیکر قرار دهید. حال هر شخصی با ضربه زدن بر روی این لینک، به سایت مورد نظر شما منتقل می گردد.

6) استیکر Countdown

این استیکر که بیشتر برای اطلا ع رسانی زمان لایو و یا پست تازه افراد استفاده می گردد، استیکر روز یا ساعت شمار است. شما می توانید به راحتی یک زمان را در این استیکر وارد کنید و موضوع آن را هر چیزی که دوست دارید، قرار دهید. دقت کنید که شما باید همزمان اندازه روز و ساعت و دقیقه را در آن وارد کنید.

هر شخصی که شما را فالو نموده است، می تواند این استیکر متحرک را که زمان به جای مانده برای رسیدن به رویداد مدنظر را نشان می دهد، مشاهده کند. بعلاوه افراد می توانند با زدن یک دکمه از اینستاگرام درخواست نمایند که پس از سرانجام این زمان، رویداد مورد نظر را به آن ها یادآوری کند تا به هیچ وجه آن را فراموش ننمایند.

7) استیکر Camera Roll Sticker

این استیکر به شما یاری می نماید تا چند عکس دلخواه را از گالری خود انتخاب کنید و به صورت یک ترکیب زیبا در استوری خود قرار دهید. دقت کنید که در این استوری فالوورهای شما استیکری را مشاهده نمی نمایند و این استیکر تنها برای یاری به شما برای ساخت یک دسته عکس زیبا در کنار هم به عنوان استوری قرار داده شده است. برای درک بهتر این استیکر به عکس بالا و پایین با دقت نگاه کنید.

8) استیکر Small Business Sticker

اگر می خواهید که توجه افراد را به یک کسب و کار کوچک و خاص جلب کنید، این استیکر مناسب شماست. به راحتی آیدی آن ها را وارد کنید تا دنبال نمایندگان شما علاوه بر آیدی، حدود سه تصویر را از آن ها را مشاهده نمایند و بتوانند تصمیم بگیرند که وارد آن صفحه (پیج) شوند و یا خیر!

9) استیکر Music

همان طور که از نام آن نیز پیداست، این استیکر به شما یاری می نماید تا موزیک مورد علاقه خود را پیدا کنید و آن را روی استوری خود قرار دهید. از مزایای این استیکر باید به این مورد اشاره نمود که شما دیگر با مشکل حق نشر برخورد نخواهید کرد. در عین حال از معایب آن باید به این مورد اشاره نمود که در بسیاری از موارد این استیکر برای ما در ایران قابل استفاده نیست!

چگونه برترین استیکرهای متحرک اینستاگرام (گیف ها) را پیدا کنیم؟

پیدا کردن استیکرهای متحرک یا همان گیف ها نیز برای بسیاری از افراد کار آسانی نیست. از این رو تصمیم گرفتیم تا در این بخش از مقاله به صورت مفصل آن را به شما آموزش دهیم و تعدادی از موراد پرطرفدار و پراستفاده را نیز به شما معرفی کنیم.

دقت کنید که شما می توانید به راحتی هر عنوانی را که دوست دارید در بخش استیکرها و گیف های اینستاگرام جستجو کنید تا نتایج مرتبط با آن را مشاهده کنید. این کار تنها ترفند پیدا کردن استیکرها و گیف ها در اینستاگرام است. بعلاوه در ادامه این مطلب ما تمام عناوین را به صورت انگلیسی قرار داده ایم تا به راحتی با جستجوی همین موارد، آن ها را پیدا و بهره ببرید.

1) Line & Lines

شما می توانید استیکرهای خطوط را در هر جایی از استوری خود که دوست دارید، اضافه کنید. این کار می تواند به شما برای خط کشی و یا برجسته کردن یک کلمه و یا حتی اضافه کردن حاشیه به تصاویر و ویدیوها یاری کند.

2) Tape & Tapes

این نوارها می توانند به شما برای نوشتن یک متن قابل توجه تر و یا برجسته کردن یک مورد یاری نمایند.

3) Minimal

گیف های ساده و مجذوب نماینده و مینیمال را با سرچ کلمه Minimal در بخش استیکرهای استوری اینستاگرام به راحتی پیدا کنید.

4) Neutral & Beige

استیکرهای روزمره و قابل استفاده برای بیشتر استوری ها در این بخش برای شما وجود دارند.

5) Letters

تمامی حروف زبان انگلیسی را به راحتی در این بخش پیدا و بهره ببرید. شما می توانید با استفاده از این حروف همچون تصویر بالا کلمه های مختلف نیز بسازید.

6) Boho & Boho White

همچون بخش مینیمال، در این بخش نیز چندین استیکر اینستاگرام ساده و مجذوب نماینده برای شما وجود دارد.

7) Laurenblair

استیکرهای مربوط به آرامش داشتن و ریلکس کردن در این بخش برای استفاده شما قرار داده شده اند.

8) Polaroid

تمامی قاب های جالب و هیجان انگیز را در این بخش بهره ببرید. شما می توانید از این قاب ها در نوشته ها و یا ویدیوها و یا تصاویر بهره ببرید. به همین آسانی!

9) Tap here white

این استکیر برای زمانی است که شما از کاربر درخواست می کنید تا روی بخش مورد نظر شما ضربه بزند و وارد پست شما و یا افراد دیگر بگردد.

10) New post white

زمانی که شما یک پست تازه را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کنید و می خواهید که آن را به وسیله استوری اطلاع رسانی کنید، باید از این استیکر مجذوب نماینده بهره ببرید.

11) Paper & Paper note

با استفاده از این استیکرها شما به راحتی می توانید مطالب خود را زیباتر جلوه دهید و توجه افراد را به استوری خود جلب کنید.

12) Vipapier

استیکرهای مجذوب نماینده و مورد علاقه بانوان بیشتر در این بخش وجود دارد.

13) Stars & White Stars

انواع ستاره های مجذوب نماینده با مدل های مختلف را با جستجوی عنوان بالا در اینستاگرام پیدا کنید.

14) Oursecon

لوازم کمپ و پراستفاده برای کمپ در این بخش قابل استفاده هستند.

15) Foopklo

استیکرهای به اصلاح گرم و جالب و پرطرفدار را با جستجوی این عنوان بیابید.

16) The uncommon place

استیکرهای مجذوب نماینده و رنگی که مناسب فصل تابستان و بهار هستند، در این بخش قرار دارند.

17) Greendotori

برعکس نام آن، استیکرهای این بخش سبز نیستند. در این بخش استیکرهای سفید و مینیمال و مجذوب نماینده و البته خاص برای استفاده شما وجود دارند.

18) Mikyla

استیکرهای رنگی و خاص که هواداران خاص خود را نیز دارند، در این بخش برای شما قرار داده شده اند. بهتر است که با توجه به سلیقه فالوورهای خود از این استیکرها بهره ببرید.

19) Haleyiver

اگر در پی استیکرهای خاص مناسب فصل پاییز هستید، این استیکرها دقیقا مناسب شما هستند.

20) Dindaps

استیکرهای متحرک و سرگرم نماینده که توجه دنبال نمایندگان شما را به خود جلب نمایند، در این بخش برای شما قرار داده شده اند.

21) Ohlalalita

اگر دوست دارید که از استیکرهایی که تقریبا با دست خط انسان نوشته شده اند، بهره ببرید، عنوان بالا را در بخش استیکرهای اینستاگرام جستجو کنید. به همین راحتی!

22) Scriptbynora

استیکرهای این بخش نوشته های سفید و مجذوب نمایندهی هستند که با یک فونت زیبا و خاص نوشته شده اند. استفاده از این استیکرها در موارد خاص برای زیباتر کردن استوری توصیه می گردد.

23) Sinalisa

استیکرهای این بخش نیز به اصلاح مینیمال و ساده هستند. در واقع ترتیب خاصی برای آن ها وجود ندارد؛ اما استیکرهایی بسیار مجذوب نماینده در این پکیج قرار داده شده اند.

24) Latifundija

اگر در پی استیکرهای مجذوب نماینده و به اصلاح کیوت هستید، این استیکرها را به هیچ عنوان از دست ندهید.

25) Lismosley

این استیکرها که یک پکیج مجذوب نماینده هستند؛ برای استوری های روزمره و ساده شما بسیار پرکاربرد خواهند بود.

جمع بندی

در این مقاله از وبلاگ سروری کیا مگ کوشش کردیم از صفر تا صد استفاده از انواع استیکرهای اینستاگرام برای استوری ها را به شما شرح دهیم. قطعا می دانید که استفاده درست و به جا از استیکرها به شما در جذب فالوور بیشتر یاری می نماید. پس با یادگیری و استفاده از نکات بالا ارتباط خود را با کاربران موجود در صفحه اینستاگرام خود بهبود دهید. در نهایت دقت داشته باشید که استفاده از تعداد زیادی استیکر در استوری اینستاگرام تنها باعث سردرگمی دنبال نمایندگان صفحه شما خواهد شد. تعداد استیکرها باید مناسب باشد و هر یک باید در جای مناسب خود به کار بروند. با رعایت این نکات می توانید به راحتی تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید و به سراغ کسب عایدی از اینستاگرام بروید.

آیا شما هم از استیکرهای اینستاگرام در استوری های خود استفاده می کنید؟ چه استیکرهایی از نظر شما مجذوب نماینده تر هستند؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران وبلاگ سروری کیا مگ در میان بگذارید.

منبع: The Preview App

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه در خصوص استیکرهای اینستاگرام باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه در خصوص استیکرهای اینستاگرام باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید