هیوندای خودروی پرنده می سازد

به گزارش وبلاگ سروری کیا به نقل از ا انگجت، هیوندای یک بخش جدید به نام Urban Air Mobility در شرکت خود افتتاح نموده و میخواهد فناوری های تجاری سازی خودروهای پرنده را بسازد.

هیوندای خودروی پرنده می سازد

به همین دلیل این خودروساز جایوون شین یکی از مهندسان هوانوردی سابق ناسا را به عنوان مدیر این بخش مشخص نموده است.

جایوون شین پیش از این مدیر بخش تحقیقات ماموریت های هوانوردی در ناسا بوده است. او طی مدت فعالیت خود در ناسا بر برنامه های تحقیقاتی مختلف مانند هواپیمای ایکس مافوق صوت نظارت نموده است.

این خودروساز کره ای اعلام نموده واحد تحت ریاست شین فناوری های بنیادی و راه چاره های نوآورانه برای حمل ونقل هوایی ایمن و کارآمد ارائه می نماید.

تخصص شین در ساخت موتور، ایمنی هوانوردی و فناوری مدیریت ترافیک هوایی است بنابراین می تواند به هیوندای یاری کند در زمینه فراوری خودروهای پرنده از رقبایش پیشی بگیرد. این در حالی است که به گفته او بخش حمل ونقل هوایی تا 20 سال آینده رشد می نماید و ارزش آن به 1.5 هزار میلیارد دلار می رسد.

البته هیوندای نخستین شرکتی نیست که در خودروهای پرنده سرمایه گذاری می نماید. اوبر نیز مشغول ساخت تاکسی های پرنده است. از سوی دیگر استارت آپ ولووکوپتر نیز مشغول تاکسی هوایی اتوماتیک با 18 پروانه است. همچنین تاکسی پرنده شرکت لیلیوم می تواند 5 نفر را جابجا کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هیوندای خودروی پرنده می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیوندای خودروی پرنده می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید