واکنش متفاوت علیرضا بیرانوند به مذاکره با استقلال

به گزارش وبلاگ سروری کیا، علیرضا بیرانوند بعد از انجام آزمایش های پزشکی گفت: آزمایش های پیش فصل خیلی خوب است و باعث می گردد تیم ها متوجه شوند که بازیکنانش درچه وضعیتی هستند. من هم دو مصدومیت شدید در تیم ملی داشتم که سخت ترین آن در بازی با ازبکستان بود که فکم شکست! 10 روز نمی توانستم چیزی بخورم. بعد از آن هم وقتی دکتر سیم فک من را باز کرد فقط گفتم خدا را شکر، ولی دوباره بیهوش شدم.

واکنش متفاوت علیرضا بیرانوند به مذاکره با استقلال

وی اضافه کرد: در لحظه برخورد در بازی هم احساس می کردم تمام دندان هایم بی حس شده اند و فقط یادم است طارمی بالای سرم آمد و گفت بلند شو چیزی نیست! دکتر همان موقع در زمین فهمید فکم شکسته است. خیلی ترسیده بودم و فکر می کردم اتفاق بدی برایم اتفاق افتاده و گردنم آسیب دیده است. خوشبختانه اکنون 2 هفته است که تمرین می کنم و در سه بازی محبت آمیز حضور داشتم و قبل از بازی با آلومینیوم اراک هم دو بازی محبت آمیز دیگر خواهیم داشت.

دروازه بان پرسپولیس در خصوص حواشی جابجایی و مذاکره با استقلال گفت: حرف های زیادی برای گفتن دارم، اما دو هفته دیگر لیگ برتر آغاز می گردد و بهتر است که وارد مسابقات شویم. سر فرصت حرف ها را می زنم. نمی خواهم صحبتی بکنم که مدیریت، باشگاه و بازیکنان و کادر فنی زیر فشار برود.

بیرانوند در خصوص ننکا مربی دروازه بانی پرسپولیس گفت: او یک مربی خیلی خوب است. 2 فصل رویایی را با او داشتم. مربی حرفه ای و کاربلدی است. به جوانان خیلی بها می دهد. دروازه بان های زیر 21 سال ما با تمرینات او خیلی اعتماد به نفس پیدا نموده اند و خیلی خوب هستند. اینکه بعضی می گویند پرسپولیس دروازه بان دوم ندارد اینگونه نیست دروازه بان های جوان خیلی خوبی داریم. دو دروازه بان زیر 21 سال خوب داریم. البته با توجه به حضور در آسیا احتیاج به دروازه بان با تجربه داریم، اما این دروازه بان های جوان هم باید از جایی آغاز نمایند. برترین دروازه بان ها هستند و دو سال است با آن ها کار می کنم و می دانم پتانسیل دعوت به تیم امید را هم دارند. من قبلا هم به باشگاه گفتم اگر من هم نبودم ننکا را حفظ کنید او مربی دروازه بانی خوبی است.

منبع: فرارو

به "واکنش متفاوت علیرضا بیرانوند به مذاکره با استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش متفاوت علیرضا بیرانوند به مذاکره با استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید