وزش باد شدید و رگبار در بعضی نقاط کشور طی 5 روز آینده

به گزارش وبلاگ سروری کیا، صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: در پنج روز آینده به تناوب در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در بعضی نقاط شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز، شمال شرق، بخشهایی از استان های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس وشمال هرمزگان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط گرد و خاک پیش بینی می گردد.

وزش باد شدید و رگبار در بعضی نقاط کشور طی 5 روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: در همین مدت در شرق کشور به ویژه منطقه زابل و روزهای آدینه تا یکشنبه در خوزستان در برخی ساعات باد و گرد و خاک و آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعت ها همراه با وزش باد پیش بینی می گردد.

به گفته وی، تا روز شنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران آدینه (12خرداد) صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعت ها همراه با وزش باد با حداقل دمای 23 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد و روز شنبه (13 خرداد) صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعت ها همراه با وزش باد با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در سرانجام گفت: طی امروز و فردا (11 و 12 خرداد) اهواز با دمای 42 و 43 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 8 و 6 درجه سانتیگراد خنک ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: گردشبان

به "وزش باد شدید و رگبار در بعضی نقاط کشور طی 5 روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد شدید و رگبار در بعضی نقاط کشور طی 5 روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید