پلیس آمریکا: انفجار در نشویل عمدی بود

به گزارش وبلاگ سروری کیا، مقام های پلیس آمریکا بر این باورند که انفجار اخیر در شهر نشویل در صبح روز کریسمس، عمدی بوده است.

پلیس آمریکا: انفجار در نشویل عمدی بود

به گزارش وبلاگ سروری کیا به نقل از خبرگزاری تسنیم ، مقام های پلیس خاطرنشان کردند: انفجار اخیر در شهر نشویل در صبح روز کریسمس که منجر به شکسته شدن پنجره ها، آسیب وارد شدن به ساختمان ها و زخمی شدن 3 نفر شده است، یک اقدام عمدی بوده است.

بر اساس این گزارش، اف بی آی راهنمایی تحقیقات درباره این حادثه را بر عهده دارد.

دان آرون سخنگوی اداره پلیس نشویل گفت: پلیس در ساعت 6 صبح به یک تماس تلفنی درباره شنیده شدن صدای تیراندازی پاسخ داد ولی هیچ نشانه ای از تیراندازی مشاهده نشد. با این حال، ماموران پلیس به یک خودرو مشکوک شدند و زمانی که منتظر رسیدن واحد ویژه بودند، این خودرو منفجر شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: 3 نفر در جریان این حادثه زخمی و به بیمارستان منتقل شده اند ولی حال هیچ یک از آنها وخیم نیست. چند نفر نیز برای بازپرسی به اداره پلیس برده شده اند.

اف بی آی نخستین نهاد مسئول در آمریکا برای تحقیق درباره جرائم فدرال مثل انفجار و فعالیت های تروریستی است.

بامداد آدینه یک دستگاه خودروی پارک شده در یکی از خیابان های مرکزی شهر نشویل در ایالت تنسی منفجر شده و چندین ساختمان بر اثر این انفجار مهیب آسیب دیده اند.

سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا خاطرنشان کرد که پروازهای فرودگاه نشویل به دلیل قطع شدن خطوط ارتباطی، موقتا به حالت تعویق درآمده است.

جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا در جریان جزئیات مربوط به انفجار ایالت تنسی قرار گرفته است.

دفتر رئیس جمهور منتخب ایالات متحده در بیانیه ای خاطرنشان کرد که آخرین تحولات مربوط به انفجار نشویل ایالت تنسی به اطلاع بایدن رسیده است.

سخنگوی کاخ سفید نیز خاطرنشان کرد که رئیس جمهور آمریکا در جریان حادثه انفجار مهیب شهر نشویل ایالت تنسی قرار گرفته است.

سخنگوی کاخ سفید همچنین تأکید کرد که آخرین اخبار مربوط به حادثه نشویل به اطلاع ترامپ خواهد رسید.

منبع: جام جم آنلاین

به "پلیس آمریکا: انفجار در نشویل عمدی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس آمریکا: انفجار در نشویل عمدی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید