کوکاکولا اگر ایرانی بود!

به گزارش وبلاگ سروری کیا، هوش مصنوعی قوطی کوکاکولا را برای کشور های مختلف طراحی کرده و این طرح زیر مربوط به ایران می شود

کوکاکولا اگر ایرانی بود!

به گزارش خبرآنلاین، هوش های مصنوعی تصویرساز، عکس هایی که مد نظر شما هستند را ایجاد می کنند. تنها کافی است برای آن ها بنویسید که چه در فکر دارید، مثلا تصویر یک گلدان با دو گل رز در کنار یک پنجره در هنگام غروب با نوشتن این عبارت به انگلیسی، هوش مصنوعی و عبارت شما را تحلیل کرده و بر اساس متنی که شما نوشتید، یک تصویر نو که مانند آن را در هیچ جا ندیدید ساخته می شود.

البته هوش مصنوعی تصویرساز به شکلی ساخته شده که برای هر عبارت چندین تصویر می سازد تا شما میان تصاویر نهایی، حق انتخاب داشته باشید.

هوش مصنوعی تصویرساز از دل فناوری هایی تبدیل عکس چاپی به یک تصویر متحرک و بازسازی تصاویر قدیمی ساخته شده و درواقع با افزایش قدرت و توانایی هوش مصنوعی در ایجاد و درک تصویر، حالا شاهد آن هستیم که هوش های مصنوعی مختلف به خوبی حرف انسان را می فهمند و تصاویر نو خلق می کنند.

البته این فناوری هنوز هم جای کار دارد و فعلا تصاویری خروجی با خطا های بسیاری همراه است. اخیرا افرادی از هوش مصنوعی درخواست کرده اند تا تصاویری از مشهد در 1500 را ایجاد کند و نتایج خیره کننده بوده است.

هوش مصنوعی قوطی کوکاکولا را برای کشور های مختلف طراحی کرده و این طرح زیر مربوط به ایران می شود.

منبع: فرارو

به "کوکاکولا اگر ایرانی بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوکاکولا اگر ایرانی بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید