گردشگری امکانی نو برای درآمدزایی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش وبلاگ سروری کیا، میراث آریا/ براساس اخبار بدست آمده، گردشگری امکانی تازه برای درآمدزایی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد است.

گردشگری امکانی نو برای درآمدزایی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد است

سعید طالبی پور اظهار کرد: طبیعت بکر و دست نخورده بسیاری از روستاها ظرفیت مناسبی برای جذب گردشگران بویژه گردشگران خارجی است و از طرفی ارائه محصولات محلی، ارگانیک و سالم به گردشگران سبب بهبود شرایط اقتصاد روستائیان می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: بیش از 14 روستای هدف گردشگری و صنایع دستی در این استان شناسایی شده و آماده حمایت از سرمایه گذاران برای توسعه زیرساخت ها در این روستاها خواهیم بود.

طالبی پور اضافه نمود: روستاهای مارین، کریک، طسوج، کاکان، الگن، کوخدان و ده شیخ از جمله روستاهای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد است.

او توضیح داد: احیای خانه های قدیمی و احداث اقامتگاه های بومگردی از مهمترین راهبردهای دولت برای رونق گردشگری در این روستاهاست.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد مطرح نمود: تا به امروز سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در بعضی از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از جمله ده شیخ و کریک بسیار سودآور بود.

منبع: همگردی

به "گردشگری امکانی نو برای درآمدزایی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری امکانی نو برای درآمدزایی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید