آخرین جزییات انتشار اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل عمومی

به گزارش وبلاگ سروری کیا، رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجوز انتشار سه هزار و 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل عمومی صادر شده که از این اندازه دو هزار و 100 میلیارد تومان به توسعه چهار خط مترو اختصاص دارد.

آخرین جزییات انتشار اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل عمومی

به گزارش وبلاگ سروری کیا، میثم مظفر در نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان آنالیز الحاق یک بند به تبصره 3 ماده واحده مصوبه بودجه سال 1401 شهرداری و اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انتشار 35 هزار میلیارد ریال اوراق مالی-اسلامی با بیان اینکه برای اجرای طرح های حمل و نقل عمومی در بودجه سال جاری مجوز صدور دو هزار و 200 میلیارد تومان اوراق مشارکت صادر شده است، گفت: سه هزار و 500 میلیارد تومان نیز در بودجه سال 1402 برای توسعه حمل و نقل عمومی مصوب خواهد شد.

او با اشاره به تکمیل خطوط سه، چهار، شش و هفت مترو با اختصاص دو هزار و 100 میلیارد تومان توضیح داد: 500 میلیارد تومان برای توسعه مترو و 900 میلیارد تومان نیز برای توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پیش بینی شده است.

مظفر ادامه داد: اصل و سود اوراق مشارکت به اندازه 50 درصد از سوی دولت و 50 درصد نیز به وسیله شهرداری پرداخت می گردد و امیدواریم بتوانیم حمل و نقل عمومی را با این بودجه توسعه دهیم.

لازم به ذکر است الحاق یک بند به تبصره 3 ماده واحده مصوبه بودجه سال 1401 شهرداری و اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انتشار 35 هزار میلیارد ریال اوراق مالی-اسلامی با 20 رأی موافق به تصویب رسید.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین جزییات انتشار اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزییات انتشار اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید