آلودگی هوا، ادارات خراسان شمالی را تعطیل کرد، آماده باش مراکز درمانی برای مراجعه بیماران

به گزارش وبلاگ سروری کیا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی استان به علت آلودگی هوا اطلاع داد.

آلودگی هوا، ادارات خراسان شمالی را تعطیل کرد، آماده باش مراکز درمانی برای مراجعه بیماران

غلامرضا شفیق در تبادل نظر با ایسنا اظهار کرد: شاخص های شرایط آلودگی هوا از ابتدای صبح امروز به شدت افزایش یافته و عدد 300 را رد نموده است.

وی ادامه داد: به همین علت جلسه اضطراری آلودگی هوا در استان با حضور دستگاه های متولی برگزار و با نظر مساعد استاندار تصمیم بر این شد تا ادارات و دستگاه های اجرایی استان از ساعت 9 صبح امروز تعطیل شوند.

وی با اشاره به جزئیات این تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی بیان نمود: این تعطیلی شامل دستگاه های خدمات رسان، امدادی و بانک ها نمی گردد و این دستگاه ها خدماتشان به مردم را در سطح استان ارائه خواهند داد.

وی اضافه نمود: بعلاوه دستگاه هایی که آزمون برگزار می نمایند، همچون آموزش و پرورش نیز در صورت داشتن این قبیل برنامه ها از این تعطیلی مستثنی هستند؛ در غیر این صورت آن ها نیز تعطیل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی گفت: منشأ این آلودگی هوا، گرد و غبار غرب کشور است که برای جلوگیری از تشدید آن تصمیم گرفته شده تا تمامی سنگ شکن های استان که باعث آلودگی می شوند نیز تعطیل باشند.

وی گفت: پیش بینی می گردد آلودگی هوای استان تا اواخر امشب ادامه داشته باشد و به همین علت از مردم به ویژه بیماران قلبی و ریوی درخواست می کنیم تا از منازل خود خارج نشوند.

شفیق تاکید نمود: بیمارستان ها و مراکز درمانی خراسان شمالی نیز در حالت آماده باش قرار دارند تا با هرگونه شرایط خاصِ پیش آمده برای مردم که نشأت گرفته از شرایط موجود است، مقابله نموده و اقدام به درمان مراجعه نمایندگان نمایند.

منبع: فرارو

به "آلودگی هوا، ادارات خراسان شمالی را تعطیل کرد، آماده باش مراکز درمانی برای مراجعه بیماران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلودگی هوا، ادارات خراسان شمالی را تعطیل کرد، آماده باش مراکز درمانی برای مراجعه بیماران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید