از نمایشگاه IFA 2023 چه انتظاراتی داریم؟

به گزارش وبلاگ سروری کیا، هر ساله در برلین، نمایشگاه IFA برگزار می گردد که بزرگ ترین رویداد اروپا برای ارائه انواع و اقسام گجت ها و لوازم خانگی تازه است. این رویداد برای اولین بار در سال 1924 برگزار گردید و سال به سال تا حدی بزرگ تر می گردد. نمایشگاه IFA 2023 هم قرار است بین تاریخ 10 شهریور تا 14 شهریور برگزار گردد که البته مطابق معمول، بیشتر محصولات تازه در تاریخ های 8 و 9 شهریور رسما معرفی خواهند شد. همین ابتدا باید بگوییم که خبرنگار اعزامی خبرنگاران مگ، قرار است ویدیو های جذابی از محصولات و رویدادهای این نمایشگاه ارائه دهد. در ادامه به انتظارات خود از این رویداد می پردازیم.

از نمایشگاه IFA 2023 چه انتظاراتی داریم؟

آنر

به نظر می رسد آنر در حال آماده سازی برای عرضه جهانی گوشی تاشو مجیک V2 است که در بین گوشی های تاشو مجذوب کنندهیت بسیار زیادی دارد. با این حال بعضی شایعات از احتمال معرفی یک گوشی تاشو عمودی مشابه گلکسی زد فلیپ 5 خبر می دهند. بنابراین باید ببینیم کدام یک از این شایعات به واقعیت تبدیل خواهند شد.

سامسونگ

سامسونگ به تازگی از نوترین گوشی های تاشو خود و بعلاوه تبلت ها رونمایی نموده است؛ بنابراین نباید انتظار رونمایی از محصول مهمی در نمایشگاه IFA 2023 را از طرف این شرکت داشته باشیم. از سوی دیگر، این شرکت سال گذشته از مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8 رونمایی کرد و بنابراین ممکن است در نمایشگاه سال جاری هم چند مانیتور یا تلویزیون رسما معرفی شوند.

سونی

سونی هم مطابق معمول قرار است یک کنفرانس خبری برگزار کند ولی دقیقا تعیین نیست این شرکت چه برنامه هایی دارد. سال گذشته شاهد رونمایی از پرچم دار جمع و جور اکسپریا 5 مارک 4 بودیم و شاید سال جاری در این نمایشگاه گوشی نو اکسپریا 5 مارک 5 رسما رونمایی گردد.

ال جی

ال جی از جمله شرکت هایی است که همیشه در نمایشگاه IFA حضور پر رنگی دارد. این شرکت در حال حاضر توجه ویژه ای به فناوری های پایدار نشان می دهد اما هنوز برنامه های ال جی برای نمایشگاه IFA 2023 فاش نشده است. سال گذشته این شرکت از یک تلویزیون اولد 97 اینچی و اولین تلویزیون اولد خم شونده رونمایی کرد. در کنار آن هم شاهد معرفی بعضی محصولات خانگی هوشمند بسیار مجذوب کنندهی بودیم که احتمالا سال جاری هم همین روند ادامه پیدا می نماید.

ایسوس

شرکت ایسوس در این نمایشگاه علاقه زیادی به نشان دادن لپ تاپ های مجذوب کننده خود دارد و امیدواریم در کنار لپ تاپ های معمولی، چند مدل مبتنی بر نمایشگر تاشو هم معرفی گردد.

لنوو

سال گذشته لنوو از دو گجت مجذوب کننده عینک هوشمند و لپ تاپ مجهز به نمایشگر تاشو 16 اینچی رونمایی کرد. البته در کنار این دو محصول، شاهد معرفی محصولات بیشتری هم بودیم. بنابراین به احتمال زیاد سال جاری هم قرار است دستگاه های مجذوب کننده و چشم نوازی از لنوو ببینیم.

هواوی

هواوی با وجود تحریم های آمریکا، همچنان گجت های متنوعی راهی بازار می نماید و بدون شک نمایشگاه IFA 2023 فرصت مناسبی برای این شرکت است که نشان دهد تحریم های موردنظر فعالیت های آن را چندان تحت تاثیر قرار نداده است. با توجه به فعالیت های هواوی در نمایشگاه سال گذشته، می توانیم انتظار معرفی بعضی گوشی ها برای بازار جهانی و رونمایی از چند لپ تاپ نو را داشته باشیم.

پوشش نمایشگاه IFA 2023 با خبرنگار اعزامی وبلاگ سروری کیا مگ

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، سال جاری قرار است خبرنگار اعزامی وبلاگ سروری کیا مگ چندین ویدیوی مجذوب کننده از اتفاقات این نمایشگاه ارسال کند. بنابراین اگر دوست دارید خیلی زود از اتفاقات این نمایشگاه خبردار شوید، ویدیو های وبلاگ سروری کیا مگ را از دست ندهید.

منبع: Pocket-Lint

منبع: دیجیکالا مگ

به "از نمایشگاه IFA 2023 چه انتظاراتی داریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نمایشگاه IFA 2023 چه انتظاراتی داریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید