قیمت گوشی های سری هواوی میت 40 فاش شد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، فقط دو روز دیگر در تاریخ 1 آبان گوشی های سری هواوی میت 40 رسما معرفی می شوند که طبق گزارش ها، باید انتظار 4 گوشی میت 40، میت 40 پرو، میت 40 پرو پلاس و میت 40 RS را داشته باشیم.

قیمت گوشی های سری هواوی میت 40 فاش شد

این گوشی ها از تراشه 5 نانومتری کایرین 9000 بهره می برند که طبق بنچمارک های فاش به نظر می رسد با تراشه ای ضعیف تر از A14 Bionic، اسنپ دراگون 875 و اگزینوس 2100 سامسونگ سروکار داریم. حالا یکی از افشاگران درباره قیمت و مشخصات دوربین این گوشی ها اطلاعاتی را منتشر کرده است.

او می گوید میت 40 پرو با قیمت حدود 1100 یورو (1295 دلار) و پرو پلاس با قیمت 1400 یورو (1648 دلار) راهی بازار خواهند شد. همچنین برای مدل RS هم باید انتظار قیمت 2500 یورو (2943 دلار) را داشته باشیم. همان طور که می بینید، گویا این گوشی ها قرار است با قیمت بسیار بالایی معرفی شوند. با توجه به اینکه هواوی دیگر امکان تولید یا خرید تراشه های پرچم دار را ندارد، این گوشی ها تا اطلاع ثانوی آخرین گوشی های پرچم دار هواوی خواهند بود.

همچنین این افشاگر مدعی شده تعداد محدودی از این گوشی های جدید، به خصوص مدل های میت 40 پرو پلاس و RS، راهی بازار می شوند که این موضوع به تحریم های گسترده آمریکا برمی شود. همچنین عرضه مدل استاندارد هواوی میت 40 هم به نظر می رسد در تاریخ مقرر انجام نخواهد شد.

مشخصات دوربین خانواده هواوی میت 40

گفته می شود مدل استاندارد هواوی میت 40 با دوربین سه گانه به دست کاربران می رسد. برای مدل پرو هم می توانیم انتظار بهره گیری از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 20 مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی 12 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری و سیستم فوکوس اتوماتیک لیزری را داشته باشیم. همچنین در این ماژول دوربین یک سنسور برای تشخیص دقیق تر رنگ ها تعبیه شده است.

میت 40 پرو پلاس هم با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 20 مگاپیکسلی، دو دوربین 8 مگاپیکسلی، سیستم فوکوس اتوماتیک لیزری و سنسور تشخیص رنگ به دست کاربران می رسد. انتظار می رود ماژول دوربین مدل RS مشابه مدل پرو پلاس باشد با این تفاوت که به جای سیستم فوکوس اتوماتیک لیزری، سنسور ToF تعبیه شده است.

به دلیل تحریم های آمریکا، این گوشی ها همراه با اندروید 10 راهی بازار می شوند و گویا مدل های پرو و RS از نمایشگر 90 هرتز بهره می برند. همان طور که گفتیم این گوشی ها دو روز دیگر معرفی می شوند و از تاریخ 30 اکتبر (9 آبان) به دست کاربران چینی می شوند. درباره عرضه جهانی این گوشی ها هنوز گزارش موثقی منتشر نشده ولی به نظر می رسد سال 2021 در برخی کشورها راهی بازار خواهند شد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "قیمت گوشی های سری هواوی میت 40 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشی های سری هواوی میت 40 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید