اسنپدراگون 888 لایت احتمالا بدون مودم 5G یکپارچه عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، شرکت کوالکام هر ساله چندین تراشه مختلف را برای گوشی های گوناگون راهی بازار می نماید. به غیر از تراشه های پرچم دار قدیمی، این شرکت طی چند ماه گذشته از دو تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 و اسنپدراگون 870 رونمایی نموده که البته دومی تقریبا همان اسنپدراگون 865 پلاس محسوب می گردد. در هر صورت کاربران با بودجه های مختلف، می توانند گوشی های مبتنی بر تراشه های کوالکام را خریداری نمایند.

اسنپدراگون 888 لایت احتمالا بدون مودم 5G یکپارچه عرضه خواهد شد

حالا به نظر می رسد این شرکت میخواهد یک تراشه قدرتمند دیگر را هم راهی بازار کند که با قیمت کمتری به دست کاربران خواهد رسید. به گفته یکی از افشاگران به نام Roland Quandt، کوالکام مشغول ساخت نسخه ضعیف تری از اسنپدراگون 888 است. او می گوید این تراشه از شماره مدل SM8325 بهره می برد و برای یادآوری باید بگوییم که شماره مدل اسنپدراگون 888 استاندارد SM8350 است.

این افشاگر باورد دارد که این تراشه از مودم 5G یکپارچه بهره نمی برد اما شاید کوالکام مانند اسنپدراگون 870، پشتیبانی از مودم 5G جداگانه را برای آن امکان پذیر کند. باید خاطرنشان کنیم بهره گیری از مودم 5G یکپارچه هزینه ساخت تراشه را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد و بنابراین بهره نبردن از این مشخصه، منجر به کاهش قابل توجه قیمت آن خواهد شد.

در رابطه با جزئیات این تراشه هنوز اطلاعات مشخصی فاش نشده است. ولی به احتمال زیاد مبتنی بر فناوری ساخت 5 نانومتری خواهد بود. در هر صورت اگر این شایعه صحت داشته باشد، این تراشه احتمالا در کشورهایی که هنوز اینترنت 5G ارائه نشده، توجه گسترده کاربران را جلب می نماید؛ زیرا کاربران بدون پرداخت مبلغ بسیار زیاد، می توانند از توان پردازشی فوق العاده ای بهره ببرند.

  • چرا سامسونگ برای رقابت جدی با کوالکام انگیزه کافی ندارد؟

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "اسنپدراگون 888 لایت احتمالا بدون مودم 5G یکپارچه عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسنپدراگون 888 لایت احتمالا بدون مودم 5G یکپارچه عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید