اسپری نمکی ساده، اما در عین حال مفید خانگی مناسب برای مو

به گزارش وبلاگ سروری کیا، اسپری های نمک دریایی در میان مدل ها، مدل موهای مردانه، و مردم عادی که از موهایشان لذت می برند، استفاده می گردد.

اسپری نمکی ساده، اما در عین حال مفید خانگی مناسب برای مو

مترجم: مهناز مزارعی

منبع:راسخون

اسپری های نمک دریایی در میان مدل ها، مدل موهای مردانه، و مردم عادی که از موهایشان لذت می برند، استفاده می گردد.

بلیک لویلی. کیت هادسون. مگان فاکس. جنیفر انیستون این زنان فقط برخی از مشهورترین افرادی هستند که از نمک ساحلی استفاده می نمایند. این مدل موها جز مدل موهای پرطرفدار است.

مخلوط کردن نمک دریا با مو باعث می گردد که موها بی نظیر به نظر برسد اما برای کسانی که می خواهند فقط به مقدار کریستال های دوست داشتنی که در امواج ملایم قرار دارند و نرم به نظر می رسند، در اینجا روش این که چگونه میتوانید از اسپری نمک دریایی به راحتی در خانه خود بهره ببرید بیان می گردد.

دستورالعمل استفاده از نمک دریایی برای موها

موادی که شما احتیاج دارید شامل:

برای تهیه این مخلوط 8 لیوان آب احتیاج دارید. مقدار آب مورد استفاده شما بستگی به مقدار اسپری نمکی دریایی که می خواهید تهیه کنید دارد. بهتر است اسپری به مقدار کافی برای مدت 3 هفته در صورت استفاده منظم استفاده گردد. اطمینان حاصل کنید که آب تمیز است، ترجیحا بطری آب باید تمیز باشد. نبای هیچ ناخالصی به مخلوطی که احتمالا به هر موی سر شما آسیب

برساند وارد گردد. استفاده از آب شیرین در این ترکیب مانعی ندارد.

شما به دو قاشق چای خوری روغن نارگیل احتیاج دارید که باید از نوع نوشیدنی و ترجیحا آلی (خالص) داشته باشید. شما می توانید از ایانگ ایانگ بهره ببرید که یک اسانس عالی برای پوست حساس است. روغن ماکادمیا یکی دیگر از جایگزین های عالی است. روغن رزماری باعث تقویت رنگ مو می گردد، در حالی که روغن بابونه مو را روشن می نماید. شما بعلاوه می توانید با استفاده از روغن زیتون آزمایش کنید، زیرا باعث نرم شدن مو می گردد. روغن نارگیل را با هر یک از گزینه های فوق می توانید جایگزین کنید، اما از این گزینه ها بیش از یک ماده را انتخاب نکنید. اگر بخواهید یک روغن اساسی اضافه کنید به مخلوط اجازه دهید که عطر آن را مخلوط کند، سپس دو قطره روغن اساسی مانند گل رز یا اسطوخودوس انتخاب کنید. روغن درخت چای عالی برای پوست های حساس و چرب است.

از نمک درشت برای تهیه ترکیب بهره ببرید. قبل از استفاده بطری اسپری را به خوبی تکان دهید. تا مقدار مناسب این عنصر را به شما بدهد از استفاده مواد چسبنده در بطری اسپری اجتناب کنید، زیرا باعث خشک شدن، شنماینده و مدیریت سخت مو می گردد. در عوض، از مواد غیر چسبناک بهره ببرید که به اسپری اجازه می دهد مواد خود را بطور کامل اسپری کند

ژل مو حائز اهمیت است. شما احتیاج به یک قاشق چای خوری از ژل قوی احتیاج دارید تا موها را نگه دارد. برای اضافه کردن مرطوب نماینده، می توانید سرم مرطوب نماینده را اضافه کنید.

همواره یک بطری اسپری مو را بدون تفکر بهره ببرید خوب حالا شما می توانید با استفاده از ترکیب قبلی خود از یک بطری خالی بهره ببرید بطری را قبل از استفاده از آن برای تهیه اسپری نمک دریایی بطور کامل بشویید بعداز اینکه اجزای بیرونی را با هم ترکیب کردید بطری را کاملا خشک کنید. اطمینان حاصل کنید که نازل از هر ساختاری پاک شده است. اگر از بطری های اسپری استفاده نمی کنید، همواره می توانید یک بطری عادی را از هر فروشگاه عرضه بخرید تا از هر زمان که احتیاج به تهیه اسپری نمکی دریایی دارید بهره ببرید.

دستورالعمل های آسان برای استفاده

تمام مواد را با استفاده از یک کاسه شیشه ای مخلوط کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز به طور مساوی بدون هیچ گونه جدایی باهم ترکیب گردد. هنگامی که همه اینها را به بطری اسپری ریختید، قبل از اسپری کردن آن بر روی موهایتان آن را به شدت تکان دهید. اسپری نمک دریایی باید هنگام مصرف 70٪ خشک و به طور کامل استفاده گردد. این باعث می گردد زمان اسپری رطوبت موها حفظ گردد. حتما موهای خود را تا حدی آرایش کنید، فقط در صورت احتیاج، اسپری را اضافه کنید

اسپری نمک دریایی یک نوع خاصی از اسپری هست که در آن امواج ساحل فقط چند ثانیه با هر اسپری است ساخت آن در خانه به شما اجازه می دهد تا موادی که دوست دارید را به آن اضاف کنید اضافه کنید. سعی کنید راه های مختلفی برای ترکیب مواد مورد علاقه خود داشته باشید، اما به یاد داشته باشید یک افزودنی را جایگزین کنید.

منبع: راسخون

به "اسپری نمکی ساده، اما در عین حال مفید خانگی مناسب برای مو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپری نمکی ساده، اما در عین حال مفید خانگی مناسب برای مو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید