مد و زیبایی

عادت های غلطی که شما را پیرتر نشان می دهد

بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، بر خلاف میل افراد، پیری زودرس پوست با ادامه دادن 7 عادت غلط در زندگی روزمره، رخ خواهد داد.

12 مرداد 1402

امروز سفارش بدهید، امروز تحویل بگیرید

بالاخره سرویس سفارش تحویل در روز سفارش خبرنگاران اجرایی شد. فعلا امکان تحویل سفارش در همان روز در تهران و کرج فعال است. یک سری از کالاهایی که در لندینگ تحویل در روز سفارش قرار گرفته اند اگر تا قبل از ساعت 6 بعدازظهر خریداری شوند تا ساعت 10 شب همان روز و...

9 مرداد 1402

رویداد بازارگان؛ ویژه فروشنده های تبریزی دیجی کالا

دیجی کالا با هدف همراهی علاقه مندان به فروش در بستر آنلاین و بهبود تجربه فروشنده های فعال خود، در استان آذربایجان شرقی، از سوم تا هفتم تیرماه، رویدادی با عنوان رویداد بازارگان در شهر تبریز برگزار می نماید.

6 تیر 1402

ادعای عجیب مدل مشهور سوژه کاربران شد

کایلی جنر پیروز شد با استفاده از ظاهر خود یک امپراتوری آرایشی بسازد؛ و ظاهر بی نقصش شاید برآورد های زیادی درباره عمل های زیبایی او به وجود آورده باشد، اما جنر 25 ساله در مصاحبه جدیدی به این شایعات پرداخته و ادعا هایی را در اینباره مطرح نموده است.

12 اردیبهشت 1402

جنبهٔ زشت آرایش؛ چگونه لوازم آرایشی می تواند باعث آکنه گردد؟

آکنه یک بیماری شایع پوستی است که میلیون ها نفر در سراسر دنیا تحت تأثیر آن هستند. این بیماری زمانی اتفاق می افتد که فولیکول های مو با چربی و سلول های مردهٔ پوست مسدود می شوند و در نتیجه انواع جوش ایجاد می گردد. در حالی که عوامل زیادی از جمله ژنتیک، عدم تعادل...

22 فروردین 1402

ماسک یا پچ زیر چشم چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

چشم ها آینه صورت هستند. زیبایی چشم ها تاثیر بسیاری در زیبایی صورت دارد. پوست دور چشم جزو اولین نواحی صورت است که به افزایش سن، خستگی، استرس، کمبود ویتامین و آب و… واکنش نشان می دهد و سیاهی زیر چشم، گودی، چین و چروک های ریز و پف زیر چشم مسائل رایجی است که...

24 بهمن 1401

تصویر بازسازی شده رامسس دوم را ببینید

کالبد شکافی دیجیتالی فرعون رامسس دوم مصر باستان بعضی از ویژگی های شگفت انگیز را آشکار نموده است.

2 بهمن 1401

راه های جلوگیری از سفید شدن مو

چند اقدام پیشگیرانه وجود دارد که با انجام آن ها می توانید سفید شدن مو های خود را به تأخیر اندازید. در این مطلب به پرسش پرتکرار برای جلوگیری از سفید شدن مو چه بخوریم تا حدی پاسخ داده شده است.

17 آذر 1401

چگونه بدون امتحان کردن، ریمل مناسب انتخاب کنیم؟

متأسفانه به دلیل حساسیت چشم و مسائل بهداشتی و بعلاوه اندازه کم ماده ریمل، معمولا بسته های ریمل با پلاستیک و مقوا بسته می شوند و فروشندگان و تولیدکنندگان لوازم آرایش این امکان را در اختیار خریداران خود قرار نمی دهند.

23 شهریور 1401

این رنگ مانتو را هر خانم شیک پوشی دارد

همواره رنگ های خنثی را می توانید به سادگی با رنگ های دیگر ست کنید. اما در میان تمام رنگ ها، ست رنگ طوسی به سادگی با هر رنگی ترکیب می گردد و شما می توانید با خرید مانتو طوسی، انواع استایل مجلسی و اسپرت را تجربه کنید.

6 شهریور 1401

به زیباترین حالت موهای خود را فر کنید

موها چیزی هستند که به راحتی باعث ایجاد تغییر زیادی در چهره فرد می­ شوند.یکی از برترین راه ها برای تنوع در ظاهر خود، استفاده از روش های طبیعی برای فر کردن موهای تان است.

5 شهریور 1401

برترین آرایش که شما را شیک تر از همواره می نماید

انتخاب رنگ و سبک آرایشی متناسب با رنگ پوست، چهره و میکاپ شما را خاص و زیبا خواهد نمود. با آرایش مناسب انواع پوست و نکات مهم آن آشنا شوید.

30 خرداد 1401

آشنایی با خواص و مضرات میوه انار

انارها پر از مواد مغذی مورد احتیاج برای سلامت بدن هستند. آنتی اکسیدان های مختلف در آن ها از قلب محافظت و از سرطان جلوگیری می نماید. انار غنی از ویتامین ث و آنتی اکسیدان ها هستند، می توانند به تاخیر علائم پیری یاری نمایند. این آنتی اکسیدان ها با التهاب...

21 آبان 1400

زخم معده و درمان گیاهی

با دور شدن هر چه بیشتر انسان ها از غذاهای سالم و مصرف فست فود ها و نوشیدنی های گازدار، یکی از شایع ترین بیماری ها زخم معده است. بعضی در پی این هستند که با داروها و مواد گیاهی این مشکل را حل نمایند.

9 آبان 1400

چگونگی حفظ تازگی توت فرنگی

توت فرنگی های رسیده، پس از برداشت خیلی زود نرم و خمیری می شوند. با روشهای مناسب نگهداری، می توانید عطر و طعم خوب آنها را برای مدت زمان طولانی حفظ کنید. بنابراین، چگونگی حفظ تازگی توت فرنگی

9 آبان 1400

اسپری نمکی ساده، اما در عین حال مفید خانگی مناسب برای مو

اسپری های نمک دریایی در میان مدل ها، مدل موهای مردانه، و مردم عادی که از موهایشان لذت می برند، استفاده می گردد.

3 آبان 1400

ویتامین های محلول در چربی

ویتامین های A، D، E و K چهار گروه از ویتامین ها هستند که در چربی حل می شوند. این مقاله اطلاعاتی را درباره منابع این ویتامین ها، اهمیت آن ها و اثرات سوء ناشی از کمبود آن ها ارائه می دهد.

29 مهر 1400

27 خاصیت عجیب شی باتر که کمتر کسی می داند

شی باتر که نوعی چربی است، از دانه های درخت شی استخراج می شود. این ترکیب به درمان بسکمک از مسائل مربوط به پوست، مو و بدن کمک می کند. به تازگی از این نوع کره در محصولات زیبایی مانند لوسیون ها، لوازم آرایشی، شامپوها و نرم کننده ها استفاده می کنند. در مقاله...

6 مهر 1400

فعالیت بیش از 400 شرکت دانش بنیان و فناور در حوزه گیاهان دارویی

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بستری را برای شناسایی ظرفیت های نهفته کشور در این حوزه و همچنین ایجاد شرکت های دانش بنیان و خلاق این حوزه ایجاد کرده است.

18 شهریور 1400

هتل کارلتون داونتاون دبی؛ اقامت در قلب شهر و در نزدیکی جاذبه های دیدنی

هتل کارلتون داونتاون دبی یکی از هتل های 4 ستاره و آسمان خراش های دبی است که در قلب شهر و بخش تجاری خیابان شیخ زاید واقع شده است. این هتل از جاذبه های دیدنی دبی و مراکز خرید دبی مثل برج خلیفه، مرکز خرید ورلد ترید و مرکز خرید دبی فاصله چندانی ندارد.

11 مرداد 1400
تعداد: (38)