افزایش بستری های کرونایی در اردبیل

به گزارش وبلاگ سروری کیا، خبرنگاران/اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 33 بیمار نو مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و یک بیمار نیز جان خود را از دست داد.

افزایش بستری های کرونایی در اردبیل

شهرام حبیب زاده هفتم آذرماه در جمع وبلاگ سروری کیا گفت: در 24 ساعت گذشته 33 بیمار نو مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و یک بیمار نیز جان خود را از دست داد.

وی اضافه نمود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول، دوم و سوم نیز یک میلیون 622 هزار و 850 واکسن بوده است که از این تعداد 885 هزار و 738 واکسن مربوط به نوبت اول، 723 هزار و 349 واکسن مربوط به نوبت دوم و 13 هزار و 763 واکسن مربوط به نوبت سوم می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 53 بیمار تحت نظر هستند، ادامه داد: بعلاوه 26 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب زاده اظهار داشت: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 170 نفر است که از این تعداد 36 نفر در بخش مراقبت های ویژه ICU قرار دارند.

به گفته وی، هم اکنون شهرستان های مشگین شهر و نیر در شرایط زرد و شهرستان های پارس آباد، بیله سوار، اصلاندوز، گرمی، نمین، اردبیل، سرعین، کوثر، خلخال در شرایط آبی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش بستری های کرونایی در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش بستری های کرونایی در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید