ایجاد حساب وکالتی در بانک ایران زمین، برای خریداران خودروهای وارداتی

به گزارش وبلاگ سروری کیا، همزمان با ثبت سفارش خرید خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و واریز وجه به حساب وکالتی خود، پس از انجام تشریفات فروش، وجه مربوطه از حساب خریداران نهایی برداشت و به حساب شرکت های واردکننده خودرو واریز می گردد.

ایجاد حساب وکالتی در بانک ایران زمین، برای خریداران خودروهای وارداتی

بانک ایران زمین با توجه به اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ثبت نام متقاضیان خرید خودروهای وارداتی، امکان فعال سازی سرویس حساب های وکالتی را برای این متقاضیان فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین همزمان با ثبت سفارش خرید خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و واریز وجه به حساب وکالتی خود، پس از انجام تشریفات فروش، وجه مربوطه از حساب خریداران نهایی برداشت و به حساب شرکت های واردنماینده خودرو واریز می گردد.

تمامی اشخاص حقیقی متقاضی خرید خودرو می توانند در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نام نمایند، ضمن این که حساب های قابل معرفی شامل حساب های قرض الحسنه پس انداز، قرض الحسنه جاری بدون دسته چک و سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت اشخاص حقیقی انفرادی مشخص شده است.

نحوه فعال سازی خدمت حساب وکالتی به وسیله مراجعه متقاضیان به شعب بانک و یا به وسیله لینک زیر امکان پذیر است

http://otc.izbank.ir/account/ProxyAccountRequest

منبع: عصر ایران

به "ایجاد حساب وکالتی در بانک ایران زمین، برای خریداران خودروهای وارداتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد حساب وکالتی در بانک ایران زمین، برای خریداران خودروهای وارداتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید