این گیاه انرژی خانه شما را چند برابر می نماید

به گزارش وبلاگ سروری کیا، دعوت از انرژی مثبت به خانه برای بهبود سلامتی ، طول عمر و خوشبختی در زندگی لازم است.

این گیاه انرژی خانه شما را چند برابر می نماید

اگر فضای خانه شما مثبت باشد می توانید زندگی شاد و راضی نماینده ای داشته باشید. برای این کار طبیعت نقشی حیاتی دارد. گیاهان انرژی مثبت، انرژی زندگی و حال خوب را در محیط زندگی شما به ارمغان می آورند. در این مطلب از وبلاگ سروری کیامگ به معرفی گیاهان آپارتمانی با انرژی مثبت می پردازیم.

گیاهان آپارتمانی دارای انرژی مثبت

تعدادی از گیاهان وجود دارند که می توانند ارتعاش و تاثیر مثبت در خانه ایجاد نمایند. علاوه بر این، گیاهان گلدانی در خانه می توانند انرژی منفی را از بین ببرند و حس کاملا جدیدی از وجود و بودن را برای شما و خانواده شما ایجاد نمایند.

گل یاس

یاس عمدتا به علت گل های زیبا کاشته می گردد و از آن به عنوان یک گیاه خانگی لذت می برند. این گیاه انرژی های مثبت را به خود جذب می نماید و به قوی شدن روابط نیز یاری می نماید. رایحه بسیار مطبوعی دارد که حتی می تواند فکر آشفته را تسکین داده و انرژی را تحریک کند. اگر این گیاه را در داخل منزل نزدیک یک پنجره رو به جنوب قرار دهید، انواع هاله های مثبت را به ارمغان می آورد.

رزماری از گیاهان آپارتمانی با انرژی مثبت

گیاه رزماری به خاطر تصفیه هوا، در امان ماندن از سموم مضر و ارتقای سلامت جسمی و روانی بسیار مشهور است. رایحه این گیاه برای تقویت روحیه خانه شما ، مبارزه با اضطراب ، بهبود حافظه ، التیام بی خوابی و ایجاد آرامش درونی مناسب است. باید آن را در مکانی نگه دارید که دارای رنگهای روشن و دمای سرد(خنک) باشد.

بامبو خوش شانس

بامبو خوش شانس یا گیاه بامبو برای سلامتی و بعلاوه زندگی عاشقانه شانس به همراه می آورد. نگهداری از این گیاه بسیار آسان است. می توانید آن را در هر گوشه اتاق خود که دارای نور ملایم یا بسیار کم است نگه دارید. بعلاوه مطمئن شوید که آن را حداقل در 25 میلیمتر آب شیرین غوطه ور نگه دارید. این گیاه از مدت ها قبل به عنوان نماد ثروت و خوش شانسی مورد استفاده قرار می گرفت.

گیاه پول

گیاه پول یا مانی،قدرت فراوری جریانی را دارد که موجب رونق و موفقیت در زندگی می گردد. اگر این گیاه را در خانه خود نگه دارید، مواد شیمیایی مصنوعی موجود در اثاثیه را جذب می نماید. علاوه بر این ،گیاه پول به شما یاری می نماید تا استرس و اضطراب را در خانه کاهش دهید.

سوسن صلح

گیاه سوسن صلح به بهبود کیفیت هوا در خانه شما یاری می نماید. بسیاری از مردم بر این باور هستند که با کاهش احتمال ابتلا به آسم و سردرد نیز برای سلامتی مفید است. علاوه بر این گیاهان برای نگهداری در خانه بسیار زیبا هستند و انرژی و رایحه خوبی ایجاد می نمایند.

اسطوخودوس از گیاهان آپارتمانی با انرژی مثبت

اسطوخودوس به علت ایجاد شادی و آرامش در زندگی فرد شناخته می گردد. برای داشتن برترین اثر باید آن را در محلی نگه دارید که اغلب بوی آن را حس کنید. این گیاه انرژی پایداری را در زندگی فرد فعال می نماید. این گیاه نه تنها سموم را از خانه دفع می نماید، بلکه به سردرد، بی خوابی، افسردگی و سایر بیماری ها یاری می نماید. چند قطعه برگ و گل اسطوخودوس در حمام به تحریک وضوح فکری یاری می نماید.

آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا دارای خواص درمانی شگفت انگیزی است. آلوئه ورا بعلاوه به علت توانایی در حذف مواد شیمیایی آلاینده از جو و تصفیه هوا شناخته شده است. بنابراین اگر آن را در اتاق نقاشی یا اتاق خواب خود نگه دارید ، باعث بهبود هوای تنفسی می گردد.

منبع: پیام دلتا

به "این گیاه انرژی خانه شما را چند برابر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گیاه انرژی خانه شما را چند برابر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید