بانوی اول فوتبال دنیا

به گزارش وبلاگ سروری کیا، جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2022 شب گذشته در کنار هوادارانی که نتوانسته بودند به قطر سفر نمایند برگزار گردید.

بانوی اول فوتبال دنیا

شاگردان لیونل اسکالونی در دیداری محبت آمیز به مصاف پاناما رفتند و با دو گل به پیروزی رسیدند و پیش از برگزاری این بازی بود که جشن قهرمانی باشکوهی برای آنها برگزار گردید.

آنتونلا روکوزو مانند همواره به همراه سه فرزندش در کنار مسی حضور داشت تا بار دیگر نشان دهد که هوادار و حامی شماره یک مسی است و همواره آماده است تا این بازیکن را تشویق کند و در شادی هایش شریک باشد.

او در چند سال اخیر به چهره خاصی در بین زنان آرژانتین و حتی تمام جهان تبدیل شده و بسیاری تمامی اقدامات و نحوه پوشش او را با علاقه و دقت دنبال می نمایند. همین باعث شد که خیلی زود متوجه این موضوع شوند که او برخلاف همواره که پیراهن بنفش تیم ملی را به تن می کرد، این بار از پیراهن تازه آبی روشن و سفید استفاده نموده که سه ستاره به نشانه سه قهرمانی در جام جهانی رو آن دیده می شد.

روکوزو که حالا بسیاری از رسانه های ورزشی جهان از او به عنوان بانوی اول فوتبال یاد می نمایند به همراه سه فرزندش برای برگزاری مراسم جشن از روی سکوها به زمین آمد تا در کنار مسی قرار بگیرد.

خانواده سایر بازیکنان آرژانتین هم در زمین حضور داشتند و معاشرت او با همسران دیگر بازیکنان نشان داد که رابطه بسیار خوبی با همه آنها دارد و بار دیگر توجه بسیاری از دوربین ها و البته کاربران شبکه اجتماعی را به خود جلب کرد تا تحسینش نمایند.

آنتونلا در حال حاضر یکی از بیشترین دنبال نمایندگان را در بین همسران بازیکنان فوتبال در شبکه های اجتماعی دارد و بسیاری با علاقه و اشتیاق خاصی تصاویری که او از خود و خانواده اش منتشر می نماید را دنبال می نمایند.

او با حضور در کنار مسی در جشن قهرمانی آرژانتین خاطرات خوب مراسم اهدای جام قهرمانی و مدال ها در قطر را زنده کرد، تصاویری که نشان دهنده عشق و صمیمیت خانواده آنها بود و مورد تمجید بسیاری نهاده شد.

منبع: فرارو

به "بانوی اول فوتبال دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی اول فوتبال دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید