برترین لپ تاپ های مقرون به صرفه قیمت زیر 20 میلیون

به گزارش وبلاگ سروری کیا، برترین لپ تاپ زیر 20 میلیون در صورتی منطقی است که به برنامه های گرافیکی نیازی نداشته باشید و کارهای سختی از لپ تاپ انتظار نداشته باشید. لپ تاپ های گران تر مانند مک بوک ایر ممکن است دارای قدرت و ویژگی های زیادی باشند که برای همه کارهای ممکن وغیرممکن مناسب باشند. با این حال، اگر نیازی به یک دستگاه قابل حمل یا بودجه زیر 20 میلیون دارید این مقاله به شما یاری می نماید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

برترین لپ تاپ های مقرون به صرفه قیمت زیر 20 میلیون

خرید لپ تاپ مقرون به صرفه قیمت زیر 20 میلیون

شاید به نظرتان چون مقرون به صرفه هستند، قابلیت های چندانی نداشته باشند! اما این لپ تاپ ها بیشتر از هزینه ای که پرداخت می کنید قابلیت دارند. این لپ تاپ ها عملکرد فوق العاده و میزان مناسبی از ویژگی ها را در یک شاسی قوی جمع آوری نموده اند و برای خرید آن ها به قسط و قرض احتیاجی ندارید.

اگر با لپ تاپ کارهای گرافیکی مانند ویرایش ویدیو یا بازی با وضوح بالا نمی کنید، تهیه لپ تاپ با بودجه زیر 20 میلیون از نظر مالی منطقی تر است. چه برای دانشگاه در پی یک لپ تاپ قابل حمل باشید، یا برای انجام امور روزانه به لپ تاپ احتیاج دارید، این فهرست را دنبال کنید.

لپ تاپ لنوو IdeaPad L3

این مدل برگرفته از دو لپ تاپ L340 و S540 طراحی شده و به نسبت سخت افزار مناسبی که در آن کار شده است، وزن نسبتا کمی دارد. جنس بدنه از پلاستیک باکیفیت انتخاب شده و به وزن سبک حدود 2.2 کیلوگرمی آن یاری بزرگی نموده است.

برای جنس قاب پشتی نیز از پلاستیک با کیفیت استفاده شده است که علاوه بر مقاومتی که در برابر خط و خش دارد، جنس پلاستیک باعث شده تا مات به نظر برسد و بنابراین اثر انگشت بر روی قاب بالایی و پایینی لپ تاپ نمی ماند.

برای تامین صدای لپ تاپ نیز از دو اسپیکر در قسمت زیرین و جلوی لپ تاپ استفاده شده و از فناوری های استریو و دالبی بهره می برد.

صفحه نمایش این لپ تاپ لنوو 15.6 اینچ HD به همراه پنل TFT و رزولوشن 1080x1920، روکش مات و نرخ تصویر 60 هرتز توانایی ارائه تصویری مطلوب به کاربران را دارد. همانطور که اشاره کردیم از روکش مات برای صفحه نمایش استفاده شده که در محیط های پرنور، از بازتاب نور و خستگی چشم جلوگیری می نماید. برای اتصال صفحه نمایش و بدنه از یک لولای سراسری که تا زاویه 180 درجه باز می گردد استفاده شده و استحکام قابل قبولی دارد.

قیمت لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad L3 هزینه ای نزدیک به پانزده میلیون را باید در نظر بگیرید.

لپ تاپ ایسوس R565EA

این مدل یکی از لپ تاپ های میان رده شرکت ایسوس است و برای کاربری روزانه مانند شرکت در کلاس آنلاین، وب گردی، تماشای فیلم و استفاده از نرم افزارهای سبک بدون احتیاج به حافظه گرافیکی مانند آفیس مناسب است.

مهمترین ویژگی که باعث شد این لپ تاپ را برای لپ تاپ دانش آموزی به شما پیشنهاد دهیم، طراحی ساده و کلاسیک اما با به کارگیری متریال باکیفیت در ساخت این لپ تاپ است.

برای سخت افزار از یک پردازنده مرکزی نسل یازده ساخت شرکت اینتل استفاده شده و از پردازنده گرافیکی مجزا در این لپ تاپ اثری نیست و همین موضوع این مدل را برای کاربری عمومی مناسب نموده است. اما بهره مندی از 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 سرعت عملکرد CPU را بهبود بخشیده است؛ بعلاوه فضای ذخیره سازی هیبریدی 1 ترابایتی از نوع هارددیسک و 128 گیگابایت فضای هارد SSD سرعت را به همراه حجم ایده آل به کاربر ارائه می نماید.

صفحه نمایش لپ تاپ R565EA با میزان استاندارد 15.6 اینچی HD کیفیت تصویری ایده آل دارد و سیستم صوتی با پشتیبانی از فناوری SonicMaster صدایی همه جانبه و واضح را به کاربران ارائه می دهد.

برای خرید لپ تاپ ایسوس R565EA بودجه ای نزدیک به هفده میلیون را باید در نظر داشته باشید.

در آخر برای آنالیز و اطلاع از قیمت لپ تاپ می توانید از یک راستا نو بهره ببرید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه نوترین مدل ها از برندهای روز دنیا، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می دهد. از قلم نیاندازید که این شرکت، با استفاده از مجرب ترین متخصصین در هدایت، انتخاب و خرید تا آخر راستا با شما همراه خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

به "برترین لپ تاپ های مقرون به صرفه قیمت زیر 20 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین لپ تاپ های مقرون به صرفه قیمت زیر 20 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید