تام هالند بیان کرد توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در مرد عنکبوتی 3 حضور ندارند

به گزارش وبلاگ سروری کیا، تام هالند که برای اسپویل ها و مصاحبه های افشایی معروف است، حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم مرد عنکبوتی 3 را انکار کرد.

تام هالند بیان کرد توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در مرد عنکبوتی 3 حضور ندارند

تام هالند گفت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد قطعا در فیلم مرد عنکبوتی 3 حضور ندارند. در چند ماه اخیر شایعه هایی درباره فیلم بدون عنوان مرد عنکبوتی: دور از خانه و تیم بازیگران گسترده آن، در همه جا پیچیده است. بر اساس شایعه ها، هر بازیگری که در هر یک از فیلم های مرد عنکبوتی ایفای نقش نموده، قرار است در قسمتی از این فیلم که نقش اول آن بر عهده تام هالند است، بازی کند. گویا مجموعه قرار است پر از شیاطین و اشرار، عشق و عاشقی و مردهای عنکبوتی مختلف باشد. حتی اگر نصف شایعه ها درست باشد، به نظر می آید که این فیلم، یک فیلم بسیار جذاب خواهد بود.

  • کدام فیلم های ابرقهرمانی سال 2021 اکران می شوند؟
  • 12 فیلم جدید مارول که در فاز چهارم اکران خواهند شد
  • جاناتان میجرز شخصیت شرور مرد مورچه ای جدید می گردد

تام هالند شخصا گفته است که فیلم مرد عنکبوتی 3، جاه طلبانه ترین فیلم مستقل ابرقهرمانی ساخته شده تا به امروز خواهد بود. این موضوع تقریبا قطعی است که با اکران فیلم مرد عنکبوتی 3 در اواخر سال جاری، مرز دنیا های موازی شکسته خواهد شد. به نظر می رسد که دکتر استرنج (Doctor Strange) قبل از پخش فیلم مستقلش با عنوان دکتر استرنج در قلمروی بی انتها دیوانگی (Doctor Strange In The Multiverse Of Madness)، باز خواهد گشت و در این قلمرو ناشناخته به پیتر پارکر یاری خواهد نمود. این نقطه ای است که باید شخصیت های عنکبوتی بازی شده توسط توبی مگوایر و اندرو گارفیلد وارد شوند. اما بنا به گفته هالند، این دو شخصیت ممکن است کلا در فیلم حضور نداشته باشند.

هالند در تبادل نظر با مجله اسکوایر (Esquire) بیان کرد که مگوایر و گارفیلد قطعا در فیلم مرد عنکبوتی 3 حضور نخواهند داشت. این بازیگر گفت، امکان ندارد که شخصیت های عنکبوتی دیگر در کنار او در فیلم حاضر شوند، مگر اینکه این اطلاعات از او مخفی شده باشد. هالند قبلا گفته بود که تمام اطلاعات و افشاهای مربوط به فیلم مرد عنکبوتی 3 را می داند. او گفت که حضور مگوایر و گارفیلد در فیلم مرد عنکبوتی سه، راز کوچکی نیست که بتوان آن را مخفی کرد. هالند افزود که داستان فیلم مرد عنکبوتی 3، ادامه داستان فیلم قبلی بوده و به همان اندازه مبهم است.

تام هالند گفت: نه، مگوایر و گارفیلد در این فیلم حضور ندارند. مگر اینکه این اطلاعات مهم و عظیم را از من مخفی نگه دارند که البته فکر نمی کنم؛ چون این راز عظیمی است و نمی توانند به سادگی آن را از من مخفی نمایند. فعلا که چنین خبری نیست. این فیلم ادامه داستان فیلم های مرد عنکبوتی قبلی است.

شاید تام هالند فقط طفره می رود و خودش را به آن راه می زند. او چند روز پیش گفت استودیوی مارول به جز حضور گارفیلد و مگوایر، تقریبا همه چیز را در رابطه با فیلم مرد عنکبوتی 3 به او گفته است. در نتیجه بسیار احتمال دارد که شاهد حضور این زوج در فیلم باشیم. تام هالند برای مصاحبه ها و افشاسازی هایش معروف است و برای او انکار کردن کامل یک موضوع راحت تر از تحویل جواب های مبهم و پیچیده ای است که احتمال افشای اطلاعات را دارد.

در زمان اکران فیلم، آشکار شدن حضور گارفیلد و مگوایر در فیلم بسیار هیجان انگیز و خبر ساز خواهد شد. در نتیجه بعید است که تام هالند در یک مصاحبه، حضور این دو نفر را در فیلم تأیید کند. با وجود شایعه ها، به نظر می رسد که حقایق نه در هنگام اکران خود فیلم، بلکه هنگام اکران تریلر فیلم آشکار خواهد شد. با آمدن ماه دسامبر، حضور توبی گارفیلد و اندرو مگوایر در فیلم، چنان در ذهن طرفداران حک خواهد شد که احتمالا دیگر اثر و هیجانش را از دست بدهد. با توجه به این که فیلم مرد عنکبوتی 3 قرار است یک فیلم مهم و بسیار جذاب باشد، احتمالا استودیوی مارول سعی خواهد نمود که در این چند ماه باقی مانده به اکران فیلم، هیجان و کنجکاوی ها را در اوج نگه دارد. اما انگار هیجانات و کنجکاوی ها کمی زودتر از زمانش آغاز شده است.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "تام هالند بیان کرد توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در مرد عنکبوتی 3 حضور ندارند" امتیاز دهید

2 کاربر به "تام هالند بیان کرد توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در مرد عنکبوتی 3 حضور ندارند" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تام هالند بیان کرد توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در مرد عنکبوتی 3 حضور ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید