حذف 200 دقیقه از یک سریال برای تنبیه تهیه کننده؟! ، کارگردان: از پخش این نسخه سریال جلوگیری کنید

به گزارش وبلاگ سروری کیا، علی عبدالعلی زاده، کارگردان سریال در حال پخش جزر و مد نسبت به آنچه سانسورهای بی حد و مقدار این مجموعه عنوان نموده، واکنش نشان داد.

حذف 200 دقیقه از یک سریال برای تنبیه تهیه کننده؟! ، کارگردان: از پخش این نسخه سریال جلوگیری کنید

به گزارش وبلاگ سروری کیا، این کارگردان در گفت وگویی در این زمینه توضیحاتی ارائه و توضیح داد: من از مدیران شبکه دو و بعلاوه سیمای استان ها تقاضا دارم از پخش این نسخه سریال جزر و مد که به شکل کاملا غیرحرفه ای و بدون اطلاع من دستکاری شده جلوگیری نمایند و نسخه کامل آن را که موجود است پخش نمایند. نسخه در حال پخش ارتباطی به من ندارد.

وی تاکید نمود: تا جایی که من اطلاع دارم تهیه نماینده سریال با مدیران بالادستی به خاطر مسائل مالی دچار کشمکش هایی بود و یکی از دلایل مسکوت ماندن یکساله کار، همین مشکل مالی بود.

کارگردان سریال طنز جزر و مد بعلاوه اظهار کرد: اختلافات به حدی بالا می گیرد که من فکر می کنم برای تنبیهِ تهیه نماینده دستور می دهند تا حدود 200 دقیقه از لابه لای قسمت های 14 به بعد حذف گردد که این تصمیم بدون اطلاع من و به وسیله تهیه نماینده اعمال شده و کار، به شدت لطمه می خورد. ما این سریال را در 30 قسمت فراوری کردیم که در نهایت با حذفیات اجرا شده، 26 قسمت شد.

عبدالعلی زاده در سرانجام چنین گفت: از آنجایی که من در جریان این دستکاری و تدوین مجدد نبوده ام از مدیران سیمای استانها و شبکه 2 تقاضا دارم با جلوگیری از پخش این نسخه ناقص و گنگ، اجازه بدهند تا نسخه اصلی که روایت روان و درستی دارد جایگزین گردد.

سریال جزر و مد در 26 قسمت در ژانر طنز در صداوسیمای مرکز خوزستان آماده پخش شد. این سریال به تهیه نمایندگی محسن توکل فرد هرشب ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود.

حمید لولایی، رضا فیاضی، نصرالله رادش، مهدی امینی خواه، افسانه ناصری، خشایار راد، عباس محبوب علی اصغر حیدری، فریده دریامج و ... از بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

ایسنا برای پیگیری مطالب بیان شده به وسیله کارگردان جزر و مد، در پی گفت وگو با مدیران شبکه دو و بعلاوه تهیه نماینده است که در صورت پاسخگویی متعاقبا ارسال خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "حذف 200 دقیقه از یک سریال برای تنبیه تهیه کننده؟! ، کارگردان: از پخش این نسخه سریال جلوگیری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف 200 دقیقه از یک سریال برای تنبیه تهیه کننده؟! ، کارگردان: از پخش این نسخه سریال جلوگیری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید