تخصیص 2 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و کارفرمایی

به گزارش وبلاگ سروری کیا، معاون مالی استاندار کرمانشاه از تخصیص 2 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و کارفرمایی استان کرمانشاه اطلاع داد.

تخصیص 2 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و کارفرمایی

بهزاد باباخانی معاون مالی استاندار کرمانشاه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه گفت : یک تسهیلات قرض الحسنه 2 هزار و 500 میلیارد تومانی از محل بند ب تبصره 16 برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده که خوشبختانه با استفاده از آن بیش از 17 هزار شغل در استان ایجاد می گردد و کاهش 2 درصدی نرخ بیکاری در استان را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پرداخت این تسهیلات به زودی شروع می گردد، گفت: رقم آن برای مشاغل انفرادی 150 میلیون تومان و برای مشاغل کارفرمایی چهار میلیارد تومان است.

معاون مالی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه 2 موضوع مهم یعنی تسهیلات سفر رئیس جمهور به استان و بعلاوه تبصره 16 را به منظور کاهش نرخ بیکاری در دستور کار دارد، ادامه داد: اعضای جلسه باید به این دو موضوع توجه ویژه داشته باشند و هماهنگی و همکاری های خود را برای تسریع در جذب به موقع این تسهیلات افزایش دهند.

باباخانی از کمیته نظارت بر اجرای طرح های اشتغالزایی خواست که نظارت و پیگیری های خود را برای جذب به موقع و بعلاوه اجرای هدفمند تسهیلات اشتغالزایی در استان افزایش دهند.

وی تاکید نمود: دستگاه های اجرایی و بانک ها باید در اجرای طرح های اشتغالزایی به موضوع زنجیره ارزش و مشاغل خرد که رونق مالی و اشتغال بیشتر را در پی داشته شد، توجه نمایند .

وبلاگ سروری کیا کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تخصیص 2 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و کارفرمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 2 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و کارفرمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید