جزییات برگزاری بزرگترین رویداد گردشگری کشور

به گزارش وبلاگ سروری کیا، خبرنگاران: مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، از 18 تا 21 بهمن ماه 1401 با رویکرد استان محور، تمرکز بر سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری مناسب در بخش گردشگری به وسیله شهرداری ها اطلاع داد.

جزییات برگزاری بزرگترین رویداد گردشگری کشور

زمان برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تعیین شدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از میراث آریا، مصطفی فاطمی تخصصی معاونان گردشگری ادارات کل استانی با اشاره به رویکرد ها و اولویت های این اداره کل، اضافه نمود: تشکیل کمیته های استانی برای ثبت روستا های جهانی در سازمان جهانی جهانگردی، تمرکز بر گردشگری خانواده محور با توجه به تاکید شخص وزیر بر این موضوع، توجه به گردشگری دانش بنیان و گردشگری نوین با توجه به شعار سال از جمله مهم ترین اولویت هایی هستند که در دستور کار قرار داده ایم.

فاطمی به شروع برنامه ریزی ها و فعالیت ها برای نمایشگاه بین المللی گردشگری سال جاری اشاره و توضیح داد: نمایشگاه 18 تا 21 بهمن در سالن 38 و سالن های اطراف آن برگزار می گردد. رویکرد این نمایشکاه استان محور و نقش بخش خصوصی در کنار شهرداری ها و سایر نهاد هایی که در حوزه گردشگری فعالیت می نمایند، پررنگ است. بعلاوه بحث سرمایه گذاری یکی از مهم ترین رویکرد ها در نمایشگاه سال جاری خواهد بود.

منبع: توریسم آنلاین

به "جزییات برگزاری بزرگترین رویداد گردشگری کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات برگزاری بزرگترین رویداد گردشگری کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید