خبرنگاران 118 نفر گرفتار در برف و کولاک خراسان رضوی امدادرسانی شدند

به گزارش وبلاگ سروری کیا، مشهد- خبرنگاران- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی به 118 حادثه دیده برف و کولاک در جاده های این استان خبر داد.

خبرنگاران 118 نفر گرفتار در برف و کولاک خراسان رضوی امدادرسانی شدند

غلامرضا صیادی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ سروری کیا با اعلام این مطلب افزود: امدادرسانی به این تعداد حادثه دیده برف و کولاک از غروب امروز که شاهد آغاز و شدت گیری بارش برف و کولاک بوده ایم تا این ساعت اجرا شده است.

وی با اشاره به این که 66 نفر از 188 نفر گرفتار در برف امشب به صورت اضطراری اسکان داده شده اند ادامه داد: 33 نفر از این تعداد در خوشاب و بقیه در شهرستانهای نیشابور و تربت حیدریه اسکان اضطراری داده شدند.

معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی گفت: همچنین 13 خودرو با 52 مسافر در محورهای قوچان به مشهد، قوچان به شیروان و تربت حیدریه به مشهد توسط نیروهای امدادگر هلال احمر رهاسازی شدند.

صیادی افزود: 16 تیم عملیات امداد و نجات در شهرستانهای خوشاب، سرخس، مشهد، نیشابور ،فریمان و تربت حیدریه به صورت ویژه مستقر شده اند.

وی با اشاره به وقوع حوادث جاده ای طی این مدت در محورهای مختلف خراسان رضوی ادامه داد: رهاسازی مصدومان در حادثه تصادف جاده سرخس، واژگونی یک دستگاه آمبولانس خصوصی در محور نیشابور به مشهد و انتقال کودک هفت ساله به مرکز درمانی، امدادرسانی به حادثه دیدگان تصادف رخ به رخ در محور فریمان به تربت حیدریه و انتقال سه مصدوم تصادف زنجیره ای در محور تربت حیدریه به مشهد از دیگر تلاش های امدادگرانه نیروهای هلال احمر طی امشب بوده است.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای در خصوص وقوع بارش برف و کولاک طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در استان هشدار نارنجی اعلام کرده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 118 نفر گرفتار در برف و کولاک خراسان رضوی امدادرسانی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 118 نفر گرفتار در برف و کولاک خراسان رضوی امدادرسانی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید