خبر مهم وزارت صمت درباره قیمت خودرو ؛ قیمت ها تا این تاریخ به تعادل می رسد ، قیمت خودروهای مالی چقدر است؟

به گزارش وبلاگ سروری کیا، معاون وزیر صمت با بیان اینکه محموله اولیه خودروهای وارداتی قیمت بالاتری نسبت به انتظار مشتری دارند، گفت: قیمت ها در 3 ماه اول 1402 به تعادل می رسد.

خبر مهم وزارت صمت درباره قیمت خودرو ؛ قیمت ها تا این تاریخ به تعادل می رسد ، قیمت خودروهای مالی چقدر است؟

به گزارش وبلاگ سروری کیا، منوچهر منطقی در خصوص اینکه خودروی مالی چه قیمتی خواهد داشت، اظهار کرد: خودروی مالی، خودرویی است که بین محدوده 7 تا 10 هزار دلار قرار می گیرد و تغییرات ارز هم تبعاً در قیمت پایه آن تأثیر گذار خواهد بود.

معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت اضافه نمود: خودروی مالی مسیر خود را طی می نماید و با روش های متعددی که در بهره وری دیده شده، به این قیمت هدف دست خواهیم یافت.

وی ادامه داد: در خصوص خودروهای وارداتی هم اولویت را به واردات خودروهای زیر 10 هزار یورو داده ایم و در محموله اولیه ای که وارد کشور خواهد شد ترکیبی از خودروهای زیر 10 هزار یورو و محدوده 10 تا 20 هزار یورو را خواهیم داشت.

منطقی ادامه داد: البته با توجه به اینکه خودروهایی که هم اکنون وارد شوند اولین عرضه ها هستند، نسبت به قیمت مورد انتظار مشتری تبعاً قیمت بالاتری دارند اما با توجه به اینکه عرضه های خوبی دیده شده قیمت ها در 3 ماه اول سال 1402 به تعادل نسبی می رسد.

معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت تاکید نمود: انتظاری که از یک خودروی 10 هزار یورویی وجود دارد این است که مثلاً بین 450 تا 550 میلیون تومان قیمت بخورد که به مرور به این قیمت ها نزدیک تر می شویم.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر مهم وزارت صمت درباره قیمت خودرو ؛ قیمت ها تا این تاریخ به تعادل می رسد ، قیمت خودروهای مالی چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم وزارت صمت درباره قیمت خودرو ؛ قیمت ها تا این تاریخ به تعادل می رسد ، قیمت خودروهای مالی چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید