روزهای سخت رئال مادرید بدون کاپیتان؛ احتمالا دوری دو ماهه راموس از میادین

به گزارش وبلاگ سروری کیا، خبرگزاری خبرنگاران- سرخیو راموس چند هفته ای است که دور از میادین است و این دوری او چندین هفته دیگر به طول خواهد انجامید.

روزهای سخت رئال مادرید بدون کاپیتان؛ احتمالا دوری دو ماهه راموس از میادین

به گزارش وبلاگ سروری کیا، سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید امروز تحت عمل جراحی مینیسک چپ زانو نهاده شد و جراحی او با موفقیت به پایان رسید. دکتر مانوئل له یس، پزشک جراح راموس بود و این مدافع 34 ساله طی روزهای آینده فرایند ریکاوری اش را آغاز می نماید. آاس گزارش داده راموس به خاطر جراحی مینیسک، هشت الی ده هفته دور از میادین فوتبال خواهد بود. در صورت دوری دو ماهه راموس از میادین، او علاوه بر ملاقات رفت و برگشت مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا، در لالیگا بازی مقابل تیم های ختافه، والنسیا، وایادولید، رئال سوسیداد، اتلتیکو مادرید، الچه، سلتاویگو و احتمالا ایبار را از دست می دهد. مطمئننا رئال مادرید بدون کاپیتان خود، روزهای آسانی در پیش نخواهد داشت.

سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید که در بازی های اخیر این تیم به علت مصدومیت حضور نداشته، حالا طبق گزارش ها احتمالاً مدت طولانی تری از میادین دور باشد. به نقل از COPE، پزشکان باشگاه رئال مادرید به سرخیو راموس توصیه نموده اند تا برای ترمیم مفصل زانوی خود تحت عمل جراحی قرار بگیرد و به این ترتیب کاپیتان 34 ساله مادریدی ها 6 هفته از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب احتمالاً بازی با آتالانتا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست خواهد داد. علاوه بر بازی مقابل آتالانتا، انتظار می رود که راموس در ملاقات های لالیگایی مقابل هوئسکا، ختافه، والنسیا، وایادولید، رئال سوسیداد، اتلتیکو مادرید، الچه و سلتاویگو هم غایب باشد.

قهرمان فصل گذشته لالیگا حالا با وجود یک بازی بیشتر نسبت به همشهری صدرنشین در رده سوم جدول نهاده شده است و شانس قهرمانی را تقریبا از دست داده است،از جام حذفی اسپانیا به طرز دردناکی حذف شده،در تورنمنت محبوبش لیگ قهرمانان صعودی معجزه وار از دور گروهی را تجربه نموده و در مجموع فصل فاجعه باری را سپری نموده به تمام این قضایا تعمیرات برنابئو و مسائل اقتصادی دوران کرونا را هم اضافه کنیم میتوانیم به علل بحران رئال پی ببریم اما این مسائل تمام دلایل گلایه های زیدان در کنفرانس قبل از بازی با هوئسکا نبود.

زیدان به شدت از دست مدیریت فلورنتینو پرز و رسانه های تحت حمایت مدیر باشگاه عصبانی بود و اعتقاد داشت تیم جمعا پانزده بازیکن در اختیار دارد،مقصر به آرسنال رفتن مارتین اودگارد او نیست از او خواسته تا بماند و برای صندلیش بجنگد،از تمدید نشدن قرارداد مهمترین بازیکن تیمش سرخیو راموس متعجب و ناراحت بود. هر چند خود زیدان هم به عنوان سرمربی تصمیمات بحث برانگیز کم نداشته اما او در ایجاد شرایط حال حاضر رئال نقش کمتری نسبت به پرز دارد و مقصر اصلی از نظر خیل عظیمی از طرفداران رئال پرز است که با فروش رونالدو و دادن شماره هفت این بازیکن عظیم به ماریانوی کم سن و سال باعث آغاز افت تیم شد مدیری که با شرایطی که برای رئال درست نموده اما به هیچ وجه جوابگو نیست و حتی میخواهد با شرکت در انتخابات تا سال 2025 مدیرعامل رئال باقی بماند تصمیمات عجیب فلورنتینو پرز در طول دوران مدیریتش در رئال همواره جزو جدا نشدنی نقدها طرفداران به او بوده حالا به نظر میرسد پرز با رویای تولد یک نیمار دیگر و خرید استعدادهای جوان و گران قیمت برزیلی پر افتخارترین تیم اروپا را در حالتی عجیب قرار داده و مهمترین خرید او در دوران پسا رونالدو یعنی ادن هازارد تا کنون جزو بدترین خریدهای رئال مادرید بوده و تیمی که سه سال پیاپی قهرمان اروپا شده بود حالا یکی دو سالیست فرایند افولی را طی میکند و با از دست رفتن احتاقتصادی این فصل رئالی ها باید منتظر پایان این فصل و شاید آغازی دوباره باشند و با توجه به ویژگی های پرز تغییرات برای فصل بعد محتمل به نظر میرسند و شاید رئالی ها تیمی متفاوت در فصل بعد ببینند.

ریوالدو، شرایط حال حاضر مارسلو را تحلیل و آنالیز کرد و در خصوص شرایط این بازیکن در رئال مادرید صحبت کرد. به نقل از آ.اس، ریوالدو بیان کرد که رئال مادرید به فکر پیدا کردن جانشین برای مارسلو است و زمان جدایی این مدافع از کهکشانی ها فرا رسیده است. او گفت: من یکی از دوست داران و دنبال کنندگان مارسلو هستم. واضح است که رئال مادرید به دنبال پیدا کردن جانشین برای او و بازسازی تیمش است. با توجه به شرایط سنی او، مهم نیست که او چقدر به تیمش یاری نموده است؛ به نظرم زمان جدایی او فرا رسیده است. در حال حاضر او باید به فکر این باشد که کجا برود. اگر کیفیت بالایش را حفظ نموده باشد، می تواند به غول های اروپایی فکر کند و شاید ترجیح دهد که به چین یا آمریکا برود. این تصمیم به خودش بستگی دارد.

ریوالدو در خصوص زیدان صحبت کرد و گفت: همه چیز به نتایجی که گرفته می گردد، بستگی دارد. او هنوز هم قهرمانی های لیگ قهرمانان اروپایش را دارد و به خاطر کاری که به عنوان بازیکن و مربی در رئال مادرید انجام داد، افسانه و اسطوره به حساب می آید. من صندلی او را به این زودی در خطر نمی بینم. هیچکس در رئال مادرید برای این تصمیم تا پایان فصل عجله نمی نماید.

ریوالدو به دفاع از لیونل مسی هم پرداخت و در خصوص فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا هم صحبت کرد. او گفت: کارهایی که مسی برای بارسلونا انجام داده، عظیمتر و با ارزش تر از دریافتی های او است. سنجیدن تاثیرات مسی از لحاظ اقتصادی و ورزشی برای بارسلونا، غیر ممکن است. به نظر من ناعادلانه است که هر کسی طبق نظر خودش، از قرارداد مسی انتقاد کند. برای این کار باید همه جوانب در نظر گرفته گردد مثل جذب اسپانسر، رسانه ها و طرفداران. هر کسی که این قرارداد را افشا نموده است، نیت بدی داشته و من نمی توانم آن را نادیده بگیرم. نیت آن ها شکستن یکپارچگی تیم و آسین رساندن به تیم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "روزهای سخت رئال مادرید بدون کاپیتان؛ احتمالا دوری دو ماهه راموس از میادین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای سخت رئال مادرید بدون کاپیتان؛ احتمالا دوری دو ماهه راموس از میادین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید