عکس ، گلر تیم ملی فوتبال پرتغال با پرچم ایران وارد زمین شد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، دروازه بان با تجربه پورتو و تیم ملی پرتغال در ملاقات مقابل ریو آوه با کفش هایی وارد زمین شد که باعث تعجب رسانه ها شد.

عکس ، گلر تیم ملی فوتبال پرتغال با پرچم ایران وارد زمین شد

به گزارش وبلاگ سروری کیا تیم فوتبال پورتو در شرایطی دوشنبه شب در هفته سوم لیگ برتر پرتغال مقابل ریو آوه به پیروزی دو بر یک لحظه آخری در زمین حریف خود دست یافت و سومین برد متوالی در فصل نو این رقابت ها را به دست آورد که مهدی طارمی 78 دقیقه در زمین حضور داشت و نتوانست گلزنی کند، اما یک اتفاق جالب دیگر و مرتبط با این ستاره ایرانی رخ داد.

دیوگو کاستا، دروازه بان با تجربه پورتو و تیم ملی پرتغال در ملاقات مقابل ریو آوه با کفش هایی وارد زمین شد که تعجب رسانه ها و دوربین تلویزیونی و البته طرفداران حاضر در استادیوم حریف را به همراه داشت، چراکه او با استوک مهدی طارمی پای به این بازی گذاشته بود.

دروازه بان 23ساله پورتو که تمام دوران بازی خود را در این باشگاه سپری نموده، در ملاقات مقابل ریوآوه با استوک سفید رنگی به زمین آمد که پشت هر دو پاشنه آن، پرچم ایران درج شده بود و این اتفاق با توجه به اینکه کاستا گلر اصلی تیم ملی پرتغال است، تبدیل به سوژه رسانه های این کشور شد.

نکته جالب توجه درباره کاستا، این بود که ظاهرا گلر پورتو کفش های مهدی طارمی را به طور قرضی دراختیار داشت، چراکه علاوه بر پرچم ایران، مخفف نام این ملی پوش ایرانی که همواره روی استوک او وجود دارد(MT9) به چشم می خورد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، گلر تیم ملی فوتبال پرتغال با پرچم ایران وارد زمین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، گلر تیم ملی فوتبال پرتغال با پرچم ایران وارد زمین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید