غفوری: هدفمان خوشحالی استقلالی ها در آخر فصل است، بازی حساس و سختی را بردیم

به گزارش وبلاگ سروری کیا، کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: هدفمان این است که هفته به هفته شرایط مان بهتر گردد و کیفیت بازی مان را ارتقا بدهیم تا در آخر فصل تیمی که خرسند است استقلال باشد.

غفوری: هدفمان خوشحالی استقلالی ها در آخر فصل است، بازی حساس و سختی را بردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ سروری کیا، وریا غفوری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل شهرخودرو گفت: خداراشکر که توانستیم بازی خیلی حساسی را ببریم. اول از هر چیز به طرفداران مان تبریک می گویم، بعد از آن هم به تیم شهر خودرو و گل محمدی تبریک می گویم واقعا تیم شایسته و پرقدرتی هستند و ما بازی سختی را بردیم.

وی اضافه نمود: فصل را خیلی خوب آغاز کردیم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم، ولی 3-4 بازی اول را آن طور که باید نتیجه نگرفتیم. ادامه دادیم و ناامید نشدیم، مربیان و بازیکنان کوشش کردند تا این روزها رقم بخورد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال مطرح نمود: هدفمان این است که هفته به هفته شرایط مان بهتر گردد و کیفیت بازی مان را ارتقا بدهیم تا در آخر فصل تیمی که خرسند است استقلال باشد.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که شرایط قهرمانی این تیم فراهم است؟ گفت: مسائل همواره بوده اما بازیکنان و مربیان همت می نمایند. مسئولان تیم هم کوشش می نمایند و انشالله حاشیه ای پیش نیاید و قهرمان شویم.

وی در خصوص مبالغی که به بازیکنان خارجی پرداخت می گردد، گفت: بازیکنان داخلی باکیفیت هستند ولی تیم هایی که دنبال مهاجم هستند، در ایران مهاجم با کیفیت پیدا نمی نمایند و مجبور می شوند از بازیکنان خارجی استفاده نمایند. باید مدیریت گردد و انشالله حق پخش فوتبال هم به تیم ها داده گردد تا تیم ها به راحتی بتوانند مسائل شان را حل نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "غفوری: هدفمان خوشحالی استقلالی ها در آخر فصل است، بازی حساس و سختی را بردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفوری: هدفمان خوشحالی استقلالی ها در آخر فصل است، بازی حساس و سختی را بردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید