مرادی: از ارسال تست های دوپینگ بی اطلاعم، صالحی امیری: هزینه پرواز تیم ملی به کلمبیا را می دهیم

به گزارش وبلاگ سروری کیا، رییس کمیته ملی المپیک گفت: هزینه پرواز تیم وزنه برداری به مسابقات کلمبیا و قهرمان آسیا را کمیته ملی المپیک تقبل می نماید.

مرادی: از ارسال تست های دوپینگ بی اطلاعم، صالحی امیری: هزینه پرواز تیم ملی به کلمبیا را می دهیم

به گزارش وبلاگ سروری کیا، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک از فدراسیون وزنه برداری بازدید کرد. در این بازدید علاوه بر صالحی امیری، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران، پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی، مجید شایسته، علیرضا رحیمی و سید عبدی افتخاری اعضای هیات اجرایی و بهداد سلیمی در این بازدید حضور داشتند. علاوه بر مسئولان فدراسیون، محمد نصیری، محمد زهتاب و مصطفی حکمت پور پیشکسوتان وزنه برداری نیز در این بازدید حاضر بودند.

علی مرادی در ابتدای بازدید گفت: اردوی تیم ملی بزرگسالان در اهواز در حال برگزاری است و برای مرحله آخر کسب سهمیه المپیک قهرمان آسیا آماده می شوند. برای حضور در مسابقات کلمبیا نیز که آن هم گزینشی المپیک است نیز در حال برنامه ریزی هستیم. شرایط خدا را شکر خوب است اما تا ایده آل شدن فاصله داریم که البته زمان داریم.

او ادامه داد: ما به هیچ عنوان پول نقد نمی خواهیم چون 100 درصد بودجه خود را گرفته ایم اما ورزشکاران ما از نبود تجهیزات رنج می برند. هزینه خرید تجهیزات مورد احتیاج ما بالغ بر 50 هزار دلار می گردد. سه سری ست بانوان هم به ما اهدا شد. حق عضویت برای سال 2021 هم اگر پرداخت نگردد، دچار مشکل می شویم.

مرادی در خصوص ارسال پاسخ تست های دوپینگ وزنه برداری گفت: برای آزمایشات ضد دوپینگ ابهاماتی وجود دارد و به روز بودن تست های کنترل دوپینگ مهم است. ما از اینکه نمونه ها ارسال شده یا خیر اطلاعاتی نداریم. ما 30 نمونه تست دوپینگ گرفته ایم و به ما گفته اند به کلن ارسال شده و پاسخ همه منفی است. کلیدی ترین نکته این است که اگر مسئله ای ایجاد گردد المپیک را از دست می دهیم.

مرادی همچنین گفت: ما به سرمربی نزدیک 10 میلیون و مربی حدود 5 میلیون حقوق می دهیم اما باید حق الزحمه ای که برای مربیان المپیکی ها پرداخت می کنید را به مربی ما پرداخت کنید. تا به امروز یک مرحله آن پرداخت شده است.

منظمی: در ذهن ها جا افتاده که وزنه برداری مناسب بانوان نیست

مریم منظمی نایب رییس بانوان فدراسیون گفت: تا به امروز سه اردو با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است. امیدوار هستیم برای قهرمانی آسیا بزرگسالان و جوانان دنیا عملکرد مطلوبی داشته باشند. مسائلی هست اما دختران آهنین کوشش می نمایند مسائل از پیش روی خود بردارند. در جامعه بانوان وزنه برداری مطرح نشده است و در ذهن مردم این مساله جا افتاده که وزنه برداری برای بانوان مناسب نیست در حالی که آنها می توانند در کنار پسران افتخار آفرین باشند.

در ادامه بهداد سلیمی تاکید نمود: من 15 سال شبانه روز در سالن وزنه برداری بودم. پیشکسوتان وزنه برداری چشم و چراغ هر رشته هستند و خوشحالم از این پیشکسوتان دعوت شده است. امیدوارم سال آینده وزنه برداری در المپیک افتخار آفرین باشد.

کیکاووس سعیدی گفت: وزنه برداری چراغ المپیک را آغاز نموده است و از 21 مدال طلا، 9 مدال آن را وزنه برداری گرفته است. ابهاماتی IOC نسبت به فدراسیون دنیای وزنه برداری دارد که امیدوارم حل گردد و کرسی خوبی نیز نصیب ایران گردد.

رضا صالحی امیری در خاتمه بازدید توضیح داد: ما با آقای مرادی ارتباط داریم و خواستیم با حضور در فدراسیون، در جریان مسائل قرار بگیریم. مساله اصلی فدراسیون مشکل تجهیزات است. ما آمادگی داریم که ارز لازم را واریز کنیم که تجهیزات وزنه برداری را بیاورند. 25 هزار دلار تعهد می کنیم که یاری کنیم و بقیه آن هم بستگی برای شرایط اقتصادی در سال آینده دارد. هزینه پرواز تیم وزنه برداری به مسابقات کلمبیا و قهرمانی آسیا را کمیته ملی المپیک می پردازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مرادی: از ارسال تست های دوپینگ بی اطلاعم، صالحی امیری: هزینه پرواز تیم ملی به کلمبیا را می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: از ارسال تست های دوپینگ بی اطلاعم، صالحی امیری: هزینه پرواز تیم ملی به کلمبیا را می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید