معرفی فیلم Day Shift

به گزارش وبلاگ سروری کیا، فیلم شیفت روز (Day Shift) به کارگردانی جی جی پری (J. J. Perry) است. او بیشتر برای بدلکاری های خود در فیلم های برجسته ای همانند فیلم جان ویک 2 (John Wick: Chapter 2) و فیلم سریع و خشن 9 (F9) شناخته می گردد. این فیلم خون آشامی نیز اولین تجربه کارگردانی جی جی پری به شمار می رود. در ادامه همراه با ما باشید.

معرفی فیلم Day Shift

فیلم نامه فیلم شیفت روز را تایلر تایس (Tyler Tice) به همراه شی هیتن (Shay Hatten) قلم زده است. شی هیتن قبلا فیلم نامه فیلم اوریجینال ارتش مردگان (Army of the Dead) را برای سرویس آنلاین نتفلیکس نوشته است. برنده جایزه اسکار جیمی فاکس (Jamie Foxx) نیز نقش اصلی فیلم شیفت روز را ایفا می نماید.

با اینکه فیلم شیفت روز اولین باری است که جی جی پری روی جایگاه کارگردانی می نشیند اما تجربه طولانی او در زمینه هنرهای رزمی و بدلکاری در آثار اکشن مختلف سبب شده تا بیننده ها انتظار اثری سرشار از سکانس های اکشن را داشته باشند. چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) که قبلا در فیلم های مختلفی با جی جی پری همکاری داشته است، یکی از تهیه نماینده این فیلم به شمار می رود.

فیلم شیفت روز اثری سرگرم نماینده خواهد بود و بنابر گفته ستاره این فیلم یعنی جیمی فاکس، سکانس های اکشن و مجذوب نماینده این اثر به نحوی خواهد بود که بیننده ها نمی توانند چشم های خود را از صفحه نمایش جدا نمایند و مطمئنا از تماشای آن بسیار لذت خواهند برد. فیلم شیفت روز محصولی از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می رود که مطمئنا می تواند سبک جدیدی از فیلم های خون آشامی و اکشن را برای بیننده ها به نمایش بگذارد.

داستان فیلم Day Shift

در فیلم شیفت روز جیمی فاکس نقش پدری در دره سن فرناندو را بازی می نماید که شغلش تمیز کردن استخر است و سعی دارد زندگی خوبی برای دختر هشت ساله خود فراهم کند. البته، این تنها ظاهر ماجرا است. در حقیقت، او از این شغل خود یعنی تمیز کردن استخر به عنوان پوششی برای منبع اصلی عایدی خود استفاده می نماید و این منبع عایدی او نیز کشتن خون آشام ها است. او پول دریافت می نماید تا خون آشام ها را تعقیب کند و پس از کشتن و تحویل نیش های آن ها نیز پول بیشتری را بدست می آورد.

بازیگران فیلم Day Shift

همانطور که در بالا ذکر شده بود، جیمی فاکس نقش اصلی این فیلم را بازی خواهد نمود. او در این فیلم نقش یک شکارچی خون آشام را ایفا می نماید. در کنار او نیز زیان برادنکس (Zion Broadnax) نقش دختر این شکارچی خون آشام به نام پیچ را به تصویر می کشد. استیو هووی (Steve Howey) دیگر بازیگر این فیلم به شمار می رود که نامش در لیست بازیگران دیده می گردد اما نام کاراکتر و نقش او در این فیلم همچنان معین نشده است.

دیو فرانکو (Dave Franco)، مگان گود (Meagan Good)، ناتاشا لیو برودیزو (Natasha Liu Bordizzo) و سی اس لی (C. S. Lee) از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم شیفت روز نقش آفرینی می نمایند اما در حال حاضر نام نقش های آن ها آشکار نشده است. خواننده و رپر مشهور اسنوپ داگ (Snoop Dogg) نیز نقشی را در این فیلم بازی می نماید.

تیتیانا گایدر (Tetiana Gaidar) در سریال رزیدنت ایول (Resident Evil) و شکارچیان (Hunters) و بعلاوه فیلم بوردرلندز (Borderlands) به عنوان مربی سلاح فعالیت داشته و قرار است در فیلم شیفت روز نقش سوفیا را به تصویر بکشد. اسکات ادکینز (Scott Adkins) نیز در فیلم شیفت روز حضور دارد. او بیشتر برای فیلم هایی همانند مرد حادثه آفرین (Accident Man)، فیلم ایپ من 4: انتها (Ip Man 4: The Finale) و مرد حادثه آفرین 2 (Accident Man 2) شناخته می گردد و سابقه طولانی در زمینه هنرهای رزمی و بدلکاری دارد. او قرار است در فیلم جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) نیز نقش آفرینی کند.

تاریخ پخش فیلم Day Shift

فیلم شیفت روز محصولی از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می رود که به صورت انحصاری در تاریخ 12 اوت سال 2022 میلادی (آدینه 21 مرداد 1401) روی این سرویس آنلاین عرضه خواهد شد.

آثار مشابه فیلم Day Shift

فیلم شب وحشت (Fright Night) محصول سال 2011 میلادی، اثری بازسازی شده از فیلمی به همین نام محصول سال 1985 میلادی است و کارگردانی آن را تام هالند (Tom Holland) در دست داشته بود و از لحاظ داستانی نیز مشابه فیلم شیفت روز است. در فیلم شب وحشت بازیگرانی همانند آنتون یلچین (Anton Yelchin)، کالین فارل (Colin Farrell) و تونی کولت (Toni Collette) نقش آفرینی می نمایند.

فیلم ون هلسینگ (Van Helsing) محصول سال 2004 میلادی به کارگردانی استیون سامرز (Stephen Sommers) است و اثری برجسته به شمار می رود که مطمئنا هواداران آثار هیولایی و کلاسیکی همانند دراکولا و هیولای فرانکنشتاین از آن لذت خواهند برد. این فیلم با بازی هیو جکمن (Hugh Jackman) در نقش اصلی است و دیوید ونهام (David Wenham)، کیت بکینسل (Kate Beckinsale) و ریچارد راکسبورگ (Richard Roxburgh) از جمله دیگر بازیگران فیلم هستند.

فیلم بلید (Blade) محصول سال 1998 میلادی یکی دیگر از آثار مشابه فیلم شیفت روز به شمار می رود. این فیلم بر اساس کتاب های کمیک مارول است و داستان یک شکارچی خون آشام را روایت می نماید که خودش نیمه خون آشام است. کارگردانی این فیلم را استیون نورینگتون (Stephen Norrington) برعهده داشته است و نقش اصلی آن را وسلی اسنایپز (Wesley Snipes) ایفا می نماید.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی فیلم Day Shift" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم Day Shift"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید