منتظر پیشرفت بزرگی در دوربین گلکسی S24 اولترا نباشید!

به گزارش وبلاگ سروری کیا، دیجیاتو نوشت: ظاهراً سامسونگ از همان دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا در S24 اولترا استفاده خواهد نمود.

منتظر پیشرفت بزرگی در دوربین گلکسی S24 اولترا نباشید!

سامسونگ با معرفی گلکسی S23 اولترا تصمیم گرفت بالاخره دوربین 108 مگاپیکسلی را کنار بگذارد و به سراغ دوربین 200 مگاپیکسلی برود. حالا به نظر می رسد این دوربین برای چندین نسل در پرچمدار سامسونگ مورد استفاده قرار بگیرد و نباید منتظر استفاده از سنسور پیشرفته تری در گلکسی S24 اولترا باشیم.

براساس توییتی که از سوی یکی از منابع دنیای فناوری به نام Ice Universe منتشر شده است، گلکسی اس 24 اولترا به استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 ادامه می دهد. پرچمدار کره ای ها بعلاوه ظاهراً به همان دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی سونی IMX754 با زوم اپتیکال 3 برابری و دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی سونی IMX564 نسل قبل مجهز می گردد. بااین حال باید منتظر استفاده از سنسور جدیدی برای دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 10 برابری باشیم.

بهبود عملکرد دوربین گلکسی S24 اولترا احتمالاً به لطف نرم افزار خواهد بود

اگر اطلاعات امروز صحت داشته باشد، بهبود عملکرد دوربین پرچمدار آینده سامسونگ به وسیله نرم افزار و بهبودهای پردازشی ایجاد خواهد شد. البته این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای گلکسی S24 و S24 پلاس از دوربین های جدیدتر و باکیفیت تر استفاده کند، هرچند هنوز اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است.

گوشی های سری گلکسی S24 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز می شوند، البته این احتمال وجود دارد که در بعضی بازارها این محصولات با چیپ اگزینوس 2400 از راه برسند. انتظار می رود این دو تراشه به جدیدترین هسته های پردازشی ARM مجهز شوند. با توجه به اینکه فاصله زیادی تا رونمایی از سری گلکسی اس 24 به جای مانده است، باید منتظر انتشار گزارش های بیشتری درباره آن ها باشیم.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "منتظر پیشرفت بزرگی در دوربین گلکسی S24 اولترا نباشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر پیشرفت بزرگی در دوربین گلکسی S24 اولترا نباشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید