هتل کارلتون داونتاون دبی؛ اقامت در قلب شهر و در نزدیکی جاذبه های دیدنی

به گزارش وبلاگ سروری کیا، هتل کارلتون داونتاون دبی یکی از هتل های 4 ستاره و آسمان خراش های دبی است که در قلب شهر و بخش تجاری خیابان شیخ زاید واقع شده است. این هتل از جاذبه های دیدنی دبی و مراکز خرید دبی مثل برج خلیفه، مرکز خرید ورلد ترید و مرکز خرید دبی فاصله چندانی ندارد.

هتل کارلتون داونتاون دبی؛ اقامت در قلب شهر و در نزدیکی جاذبه های دیدنی

به همین علت چه برای اهداف کاری و چه تماشا جاذبه های معروف دبی در پی بلیط هواپیما دبی باشید، اقامتی به یادماندنی را در هتل کارلتون داونتاون دبی تجربه خواهید کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل کارلتون داون تاون دبی

هتل کارلتون داون تاون دبی از سال 2013 فعالیت خود را در عرصه هتلداری آغاز نموده و در طی این مدت توانسته با مهمان نوازی حرفه ای، رسیدگی به امور نظافت، مدرن سازی امکانات و طراحی زیبای اتاق هایش مکانی ایده آل را برای گذراندان تعطیلات مهمانانش فراهم سازد.

این هتل دارای رستوران های متنوع، استخری روباز در محوطه هتل و پارکینگی رایگان است. هتل کارلتون داون تاون با ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی انتقال به و از فرودگاه را راحت تر ساخته است. این هتل با داشتن امکانات و خدمات متنوع یکی از برترین گزینه های اقامتی دبی به شمار میرود.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها

هتل Carlton Downtown برجی 47 طبقه است که دارای 357 واحد اقامتی است. این واحدها در قالب اتاق ها و سوئیت های مدرن ارائه می شوند. اتاق های دلوکس این هتل در طبقات 5 تا 26 ساختمان پراکنده اند و به طبع طبقات بالاتر منظره زیباتری از شهر دارند. سوئیت های دلوکس 2 خوابه هم دارای 2 سرویس، یک نشیمن و میز کار عظیمی هستند. سوئیت های تک خوابه کلاسیک هم دکوراسیون مدرنی دارند و میز کار عظیم، 2 سرویس و پنجره های وسیعی مشرف به آسمان خراش های شهر دارند.

سوئیت های 1 خوابه، 2 خوابه و 3 خوابه پرمیوم هم از دیگر واحدهای اقامتی هتل کارلتون داونتان دبی هستند. ضمن اینکه اگر در پی اتاق ارزان ای باشید می توانید با هزینه مناسب تری اتاق باجت دبل این هتل را رزرو کنید. تمامی این واحدها پنجره های عظیمی دارند که منظرههای زیبایی از بافت شهری از آن ها پیداست و دکوراسیون و هارمونی رنگ های به کار رفته در المان های آن فضای دلنشینی به اتاق ها بخشیده است. در ضمن امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون، مبلمان، چای ساز، حوله، سشوار، گاوصندوق و میز در آن ها گنجانده شده است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل

کسانی که به همراه خانواده بلیط هواپیما دبی خریده و این هتل را رزرو نموده اند با برنامه های شادی همانند اجرای موسیقی زنده، ساعات شادی و کلاب های شبانه و بعلاوه زمین تنیس می توانند روزهای سرگرم کننده و مفرحی را در هتل داشته باشند.

بخش سلامتی هتل کارلتون داونتان هم با ارائه انواع خدمات ماساژ، اتاق بخار، تجهیزات اسپا، تراپی ها، خدمات آرایشی، جکوزی و سونا خستگی دوندگی های مسافرت را از تن مهمانان دفع می نماید. ضمن اینکه هتل دارای باشگاه مجهزی بوده و مرکز بیزینس آن اتاق جلسه و خدمات اینترنتی ارائه می دهد. علاوه بر این ها مهمانان می توانند با استفاده از خدمات کرایه خودرو به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشند.

رستوران هتل

هتل Carlton Downtown Hotel دارای 4 رستوران متنوع است که هر کدام ویژگی متمایزی دارند. در این رستوران ها می توان غذاهای اصیل خاورمیانه ای را با ادویه های مخصوص و سبزیجات تازه و حتی غذاهای مدیترانه ای و اروپایی را میل کرد.

رستوران Bayty هتل به سبک سلف سرویس و منو انتخابی از مهمانان پذیرایی می نماید. رستوران Deli Grind انواع ساندویچ، سوپ، سالاد، قهوه و کیک و شیرینی های خانگی طبخ و سرو می نماید. رستوران پشت بام هتل کارلتون داون تاون که در طبقه 47 واقع شده، جایی است که یکشنبه ها موسیقی زنده اجرا می گردد و غذاهای خوشمزه ای سرو می نماید و در کل شهر نظیر ندارد.

فاصله هتل کارلتون داون تاون از اماکن و جاذبه های تماشای شهر

فاصله تا ایستگاه مترو برج خلیفه: 1 کیلومتر

فاصله تا برج خلیفه: 1.3 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید دبی: 1.4 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید سیتی واک: 1.6 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید امارات مال: 12.6 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه بین المللی دبی: 9.4 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل کارلتون داونتاون دبی؛ اقامت در قلب شهر و در نزدیکی جاذبه های دیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کارلتون داونتاون دبی؛ اقامت در قلب شهر و در نزدیکی جاذبه های دیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید