پیشنهاد کتاب خوانی استیون کینگ به طرفداران ژانر وحشت

به گزارش وبلاگ سروری کیا به نقل از کاورد، استیون کینگ نویسنده مشهور آمریکایی خالق بیش از 200 اثر ادبی در گونه های وحشت و خیال پردازی و به گفته بسیاری پرفروش ترین نویسنده جهان است. تمام رمان های و داستان های کینگ همچنان در حال انتشار هستند به جز یک کتاب به نام خشم. داستان این رمان در مورد کودکی ست که یک روز به مدرسه می رود و بعد معلم درس جبر خود را می کشد و هم کلاسی هایش را به گروگان می گیرد.

پیشنهاد کتاب خوانی استیون کینگ به طرفداران ژانر وحشت

سال 1997 این کتاب در بین کتاب های دانش آموزی که به سمت سه نفر از هم کلاسی هایش تیراندازی کرده بود، پیدا شد. بعد از این اتفاق کینگ تصمیم گرفت کتاب را از کتابفروشی ها جمع کند.

کینگ در سال های گذشته علاوه بر انتشار رمان های جدید در ژانر وحشت در صفحه شخصی توئیتر خود به نوشتن توصیه های نویسندگی و پیشنهاد برای خواندن رمان های این ژانر و تماشای فیلم های جذاب آن است. کینگ چند ماه پیش رمان بعدی را به بازار کتاب آمریکا معرفی کرد؛ ولی در آخرین پست توئیتری خود به طرفدارانش مطالعه رمانی از کریستوفر گولدن به نام جاده استخوان ها را پیشنهاد کرده است.

کینگ در پست توئیتری خود نوشته است: این داستان در ژانر وحشت جذاب و به خوانندگان و علاقمندان به این گونه داستان ها به شدت پیشنهاد می شود. این رمان در واقع از یک جاده جنگلی واقع در روسیه منتهی به شهر کولیما الهام گرفته شده است. این جاده بر روی جسد هزاران زندانی احداث شده است و به خاطر همین به جاده استخوان ها شهرت پیدا کرده است.

رمان نوشته شده توسط کریستوفر گولدن سال گذشته در ماه ژانویه از سوی انتشارات استریت مارتین پرس در بازار کتاب آمریکا منتشر شد. گولدن که یکی ازنویسندگان صاحب نام در ژانر وحشت و داستان های ترسناک است، پیش از این داستان های بسیاری در این ژانر نوشته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "پیشنهاد کتاب خوانی استیون کینگ به طرفداران ژانر وحشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد کتاب خوانی استیون کینگ به طرفداران ژانر وحشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید