آسان بار بزرگترین اپلیکیشن باربری در کشور با امکان استعلام کارت هوشمند راننده

به گزارش وبلاگ سروری کیا، با پیشرفت علم و تکنولوژی، صنعت حمل و نقل هم در کشور از اپلیکیشن های اینترنتی مانند اپلیکیشن باربری آسان بار بهره مند شده است.

آسان بار بزرگترین اپلیکیشن باربری در کشور با امکان استعلام کارت هوشمند راننده

اپلیکیشن باربری آسان بار یکی از برترین طرح های حمل و نقل در کشور طی سالیان اخیر به حساب آمده است. این اپلیکیشن اعلام بار رانندگان، توانسته ماهیت خوبی از نظر راننده دریافت کند. این برنامه یکی از معتبرترین نرم افزارها و سیستم های برای اعلام بار و استعلام کارت هوشمند رانندگان در کل ایران است. این سیستم یا اپلیکیشن هم برای راننده و هم برای صاحب بار جدا از استعلام کارت هوشمند راننده مزایای زیاد دیگری نیز دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های استفاده از اپلیکیشن آسان بار برای رانندگان

آسان بار سیستمی است که برای استفاده صادقانه به وسیله مالکان بار و رانندگان کامیون طراحی شده است. در واقع سیستم اعلام بار رانددگان، آسان بار مزایای ویژه ای نیز برای رانندگان دارد. مهمترین مزیت برای رانندگان این است که به لطف این اپلیکیشن باربری، رانندگان دیگر به یک یا دو گروه بارگیری یا شرکت حمل و نقل وابسته نیستند. در واقع راننده با نصب این اپلیکیشن این امکان را دارد که از اطلاعیه های بار از سراسر کشور آگاه گردد و هر محموله ای را که شرایط او را داشته باشد، بپذیرد.

پس از رضایت راننده و رضایت صاحب بار، بارنامه الکترونیکی بار به سرعت تنظیم و به طرفین تحویل داده می گردد. با صدور بارنامه در اپلیکیشن باربری طرفین می توانند صحت این رابطه تجاری را تضمین نمایند. بنابراین، به لطف سهولت بارگیری، به وسیله اپلیکیشن باربری آسان راننده می تواند بلافاصله از تمام محموله محل سکونت خود، مقصدی که به آن می رود یا سایر نقاط کشور آگاه گردد. در نتیجه راننده می تواند با کمترین زمان ممکن، برترین و مناسب ترین بار را انتخاب کند.

علاوه بر این، مزیت دیگری که اپلیکیشن اعلام بار رانندگان آسان بار دارد این است که راننده به راحتی می تواند موقع برگشت از مقصد، بار خود را از قبل رزرو کند. فرض کنید یک راننده برای بندرعباس تحویل بار دارد. این راننده می تواند قبل از رسیدن و تحویل بار خود، بار برگشت از بندر عباس را رزرو کند. به این ترتیب راننده مطمئن است که بار برگشتی را در اختیار دارد و نیازی به اتلاف وقت ندارد. اگر در پی برترین روش برای استعلام کارت هوشمند راننده هستید استفاده از اپلیکیشن باربری آسان بار قسمت آسان خدمات است که با پرداخت بسته های 1 و 3 ماه می توان بدون محدودیت از این برنامه بهره ببرید.

طبق تحقیقات صورت گرفته بین رانندگان آمار نشان می دهد که اپلیکیشن باربری آسان بار توانسته عایدی رانندگان را تا چندین برابر افزایش دهد که این یک ویژگی قابل توجه برای رانندگان عزیز است. در واقع سهولت کار با آسان بار رانندگان را مصمم تر و هدفمند تر می نماید. بنابراین می توانند با همان میزان کار نسبت به قبل عایدی بیشتری کسب نمایند.

اپلیکیشن باربری آسان بار چه ویژگی هایی برای صاحبان بار خواهد داشت؟

به طور کلی می توان گفت آسان بار برترین و جامع ترین اپلیکیشن باربری در کشور و استعلام کارت هوشمند راننده است. این سیستم اطلاع رسانی برنامه اعلام بار رانندگان توانسته از نظر راننده ها عملکرد خوبی داشته باشد. همه این عوامل امروزه آسان بار را به یک مرجع پیشرو در صنعت حمل و نقل تبدیل نموده است.

در مجموع مهمترین مزیت آسان بار برای صاحبان بار این است که این سیستم توانسته است صاحبان بار را قادر سازد تا در سریع ترین زمان ممکن برترین راننده را از نظر عملکرد برای بار خود و رساندن آن به مقصد، به راحتی تایید و انتخاب نمایند. در واقع، تامین نمایندگان بار این آزادی را دارند که بین شاید صدها راننده، یک نفر را انتخاب نمایند. حال صاحب بار می تواند بر اساس عوامل مختلف و با یاری ابزارهایی مثل استعلام کارت هوشمند راننده که در اختیار دارد، یک نفر را به سلیقه خود انتخاب کند.

صاحبان بار یا کالا می توانند در اپلیکیشن باربری آسان بار با در خواست کارت سلامت یا در خواست استعلام کارت هوشمند راننده، از شرایط سلامت جسمی و صلاحیت رانندگی فرد آگاه شوند. از سوی دیگر صاحب بار می تواند بر اساس نوع محموله از انواع حساسیت ها استفاده کند. در واقع یکی از بزرگترین و جامع ترین اپلیکیشن های باربری موجود در کشور، به صاحبان بار این قدرت را می دهد تا در اسرع وقت برترین تصمیم را در خصوص راننده بگیرند.

اما جدا از این مسائل، مزیت اصلی اپلیکیشن باربری آسان بار برای صاحبان بار، سرعت و سهولت در صدور قبض الکترونیکی حمل بار یا همان بار نامه الکترونیکی است. در واقع صاحبان بار لازم نیست اقدام خاصی را برای این کار انجام دهند. شما در کمتر از یک دقیقه سفارش خود را ثبت می کنید و ما بقیه کار را برای شما به طور اتوماتیک انجام می دهیم. بنابراین آسان بار بلافاصله پس از ثبت سفارش و تایید راننده، بارنامه الکترونیکی تهیه می نماید و به دوطرف تحویل می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آسان بار بزرگترین اپلیکیشن باربری در کشور با امکان استعلام کارت هوشمند راننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسان بار بزرگترین اپلیکیشن باربری در کشور با امکان استعلام کارت هوشمند راننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید