ادعای عجیب مدل مشهور سوژه کاربران شد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، کایلی جنر پیروز شد با استفاده از ظاهر خود یک امپراتوری آرایشی بسازد؛ و ظاهر بی نقصش شاید برآورد های زیادی درباره عمل های زیبایی او به وجود آورده باشد، اما جنر 25 ساله در مصاحبه جدیدی به این شایعات پرداخته و ادعا هایی را در اینباره مطرح نموده است.

ادعای عجیب مدل مشهور سوژه کاربران شد

به ادعای جنر او آنقدر ها که تصور می گردد عمل زیبایی انجام نداده

کایلی جنر در مصاحبه تازه خود گفت: فکر می کنم یک تصور اشتباه بزرگی که در خصوص من وجود دارد این است که عمل های زیادی روی صورتم انجام داده ام و آدمی هستم که اعتماد به نفس پایینی دارد.

جنر پیش تر نیز در مصاحبه ای دیگر درباره عمل های زیبایی اش صحبت نموده بود. او گفته بود: مردم فکر می نمایند من سر تا پایم عمل زیبایی است و صورتم را از نو ساخته ام. ولی اینطور نیست. من هیچوقت چنین کاری نکردم.

جنر که مالک یک برند آرایشی چندین میلیون دلاری است، بعلاوه گفته بود که بدون رفتن زیر تیغ جراحی هم می توان به ظاهری مانند او دست یافت: مردم تأثیر آرایش مو ها و چهره و بوتاکس را در نظر نمی گیرند.

او در ادامه گفته بود: آرایش به من حس قدرتمند بودن و احساس خوبی می دهد و فکر می کنم این چیز مثبتی باشد. سرگرمی کردن با آن و احساس خوب داشتن نسبت به خود هیچ ضرری ندارد.

به استفاده از بوتاکس اذعان کرد

لب های قلوه ای مشهور کایلی جنر مادرزادی نیستند. به گقته جنر او در کودکی اعتماد به نفس بسیار بالایی داشت، اما یک چیز بود که در خصوص آن اعتماد به نفس پایینی داشت: لب هایش.

مدتی طول کشید تا او بتواند با صراحت درباره این موضوع صحبت کند، تا اینکه بالاخره در سال 2015 در یکی از قسمت های ریالیتی شوی خانوادگی شان پا به پای کارداشیان ها (Keeping Up With the Kardashians) به استفاده از فیلر لب موقت اذعان کرد: برترین کاری بود که تا به حال نموده ام. از آن پشیمان نیستم. ولی همواره فکر می کردم دختر بامزه ای هستم. با این حال، او در سال 2018 در مصاحبه ای مدعی شد همه فیلر های لبش را تخلیه نموده است.

مادر شدن باعث شد بیشتر احساس زیبایی کند

کایلی جنر یک دختر 5 ساله به نام استورمی و یک پسر یک ساله به نام اِیر دارد. به گفته جنر، بچه دار شدن باعث شد حس تحسین تازه ای نسبت به ظاهرش پیدا کند: مادر شدن باعث خودم را بیشتر دوست داشته باشم. حالا ویژگی های ظاهری خودم را در دختر و پسرم هم می بینم. دخترم شبیه من است. می توانم زیبایی خودم را در او ببینم. مفهوم زیبایی برای من دائماً در تغییر است.

منبع: روزیاتو

منبع: فرارو

به "ادعای عجیب مدل مشهور سوژه کاربران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب مدل مشهور سوژه کاربران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید