ادعای مدیر عامل اسبق پرسپولیس، 15 میلیارد درباشگاه گم شده است

به گزارش وبلاگ سروری کیا، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تاکید نمود که برای بازگشت احتمالی به این باشگاه مشکل بازنشستگی ندارد و می تواند در صورت لزوم به پرسپولیس برگردد.

ادعای مدیر عامل اسبق پرسپولیس، 15 میلیارد درباشگاه گم شده است

به گزارش وبلاگ سروری کیا انلاین به نقل از خبرآنلاین؛ در روزهایی که باشگاه پرسپولیس مدیرعامل ندارد، یکی از نام هایی که برای این پست شنیده می گردد علی اکبر طاهری است که پیش از این هم سابقه مدیرعاملی این باشگاه را داشته است. طاهری در لیگ پانزدهم و شانزدهم مدیرعامل پرسپولیس بود و این روزها صحبت بازگشتش به این تیم به گوش می رسد. اما در این میان گفته شد او بازنشسته است و با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشسته ها، او نمی تواند به پرسپولیس برگردد. طاهری در مصاحبه با خبرگزاری میزان این ادعا را رد کرد و گفت:من نه بازنشسته تامین اجتماعی هستم، نه خدمات درمانی و نه نیروهای مسلح. یعنی مسئله ای بابت بازنشستگی ندارم. من خودم، خودم را بیمه نموده ام و هر زمانی بخواهم می توانم به کار برگردم، ضمن اینکه با قوانینی که مجلس شورای اسلامی تصویب نموده، اگر مسئولان ورزش بخواهند می گردد به کار برگردم.

طاهری همچنین درباره پاداش های آسیایی پرسپولیس گفت: پرداخت پاداش از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا یک جدول معین دارد و کسورات هم یک فرمول معین. با کسر کسورات چیزی حدود 2 میلیون و 600 هزار دلار خالص به باشگاه پرسپولیس رسید. اگر هر دلار را در آن موقع 14 هزار تومان در نظر بگیریم بیشتر از 36 میلیارد می گردد. من اسنادی دیدم که از این مبلغ فقط 21 میلیارد آن در باشگاه سند شده! حالا سوال من این است که بقیه این پول چه شده است؟ اگر غیر از چیزی که من می گویم است دوستان سند رو نمایند و با سند حرف من را تکذیب نمایند. این در شرایطی است که در زمان من تمام شرایط اقتصادی مستند و شفاف است.

  • عکس | فدراسیون فوتبال سندهای پرداختی به کی روش را منتشر کرد
منبع: همشهری آنلاین

به "ادعای مدیر عامل اسبق پرسپولیس، 15 میلیارد درباشگاه گم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای مدیر عامل اسبق پرسپولیس، 15 میلیارد درباشگاه گم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید