از 13 مینی تا سونی اکسپریا؛ برترین موبایل های 2023 معرفی شدند، عکس

به گزارش وبلاگ سروری کیا، GSMARENA به رسم هر سال، بهترین تلفن های همراه 2023 را معرفی نموده است.

از 13 مینی تا سونی اکسپریا؛ برترین موبایل های 2023 معرفی شدند، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سروری کیا، گلکسی اس 23 اولترا به عنوان برترین انتخاب ما در رده برترین پرچمداران، جایگاه اول را به خود اختصاص داده است، این تلفن همراه تقریباً شامل هر چیزی است که در یک گوشی هوشمند باید وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

ویدئوهای 2 ساعته را توییت کنید!

خودروهای آلمانی با سیستم عامل چینی روانه بازار می شوند!

Galaxy S23 Ultra همه چیز را دارد؛ دوربین اصلی حسگر بزرگ، فوکوس اتوماتیک فوق عریض و نه یک بلکه دو تله فوتو و سلفی های عالی نیز ارائه می دهد.

Poco F3 مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند با اسنپدراگون 8 نسل 1 در بازار است، اما این تنها چیزی نیست که در خصوص Poco F4 GT عالی است.

هیچ کس مانند ایسوس بازی های گوشی های هوشمند را انجام نمی دهد و ایسوس راگ 7 برترین تلفن همراه برای بازی است.

Sony Xperia 10 V رتبه 5 را در جدول 10 تلفن برتر از نظر عمر باتری ما کسب کرد. اگر از هواداران طراحی نمادین باریک و بلند و بسیار سبک در گوشی هستید، در فضای میان رده هیچ چیز دیگری برای ارائه جایگزین وجود ندارد. به طور مشابه، نسبت صفحه نمایش 21:9 یک ویژگی منحصر به فرد در کانون توجه است.

آیفون 13 مینی تازه اپل نسخه کوچکتری از آیفون 13 است و چیزی از دست نداده است. مهم ترین به روزرسانی ها نسبت به 12 مینی ظرفیت باتری بزرگ تر، بریدگی صفحه نمایش کوچک تر و فضای ذخیره سازی پایه دو برابری است. مطمئناً فکر نمی کنیم که دارندگان آیفون 12 مینی باید به روزرسانی شوند، اما ما 13 مینی را برترین گوشی جمع وجور موجود در حال حاضر است.

موتورولا Moto Edge 30 Fusion با قیمت 600 یورو برترین انتخاب ما برای یک گوشی هوشمند همه کاره در این رده است. طراحی بسیار باکلاسی دارد که از جهات مختلف از یک هاله ممتاز بیرون می زند، چه به علت تقارن خطوط یا انتخاب مواد و پرداخت ها.

Poco F3 سال جاری با Poco F4 جایگزین شده است. این یک تازه سازی جزئی نسبت به مدل محبوب F3 با پشتیبانی از Dolby Vision برای OLED 120 هرتزی، سیستم خنک کننده بهتر برای چیپست Snapdragon 870 5G، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS و شارژ سریع تر 67 واتی است.

حتی اگر مدل تازهتری گلکسی A53 وجود داشته باشد، نمی توانیم آن را نسبت به A52s توصیه کنیم، زیرا گران تر است.

Poco M4 Pro 5G نزدیک به 200 یورو برترین انتخاب ما برای این میان رده پایه است. اول از همه عمر باتری و شارژ سریع آن تاثیرگذار است، اما بعلاوه دارای تعداد انگشت شماری از مشخصات عالی است.

Moto G13 انتخاب برتر فعلی ما برای رده پایه است، فقط به این علت که بیشترین ویژگی ها را با قیمت 150 یورو دارد. G13 دارای صفحه نمایش LCD نزدیک به 90 هرتزی است که عملکردی بیش از قیمت مناسب با هسته های CPU با کارایی بالا و گرافیک خوب دارد. بعلاوه سه دوربین خوب و یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی وجود دارد.

آیفون 14 پرو مکس برترین آیفون اپل در سال 2022 است و ما فکر می کنیم برترین تلفنی است که می توانید خریداری کنید. دارای یک صفحه نمایش ProMotion صد و بیست هرتزی است، و ارتقاء دوربین برجسته تر با سنسور 48 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی با زوم بدون اتلاف 2 برابر، دوربین فوق عریض و یک سلفی بهبود یافته با فوکوس اتوماتیک.

منبع: GSMARENA

227227

منبع: خبرآنلاین

به "از 13 مینی تا سونی اکسپریا؛ برترین موبایل های 2023 معرفی شدند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از 13 مینی تا سونی اکسپریا؛ برترین موبایل های 2023 معرفی شدند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید