استرس باعث شد بازی را واگذار کنیم

به گزارش وبلاگ سروری کیا، عباس باوی در نشست خبری پس از ملاقات تیمش مقابل چومبوری تایلند در جام قهرمانان فوتسال آسیا گفت: همانطور که همه شاهد بودند این بازی برابر دنبال شد و ما در نیمه دوم نسبت به تیم حریف عملکرد بهتری داشتیم.

استرس باعث شد بازی را واگذار کنیم

وی ادامه داد: ما در نیمه دوم فرصت های زیادی را از دست دادیم و می توانم بگویم تیم حریف از فرصتهایش بهتر استفاده کرد و توانست گل رجحان را بزند.

سرمربی تیم فوتسال نفت الوسط عراق در مورد عملکرد دو بازیکن ایرانی تیمش توضیح داد: همگان می دانند که ایران حرف اول را در فوتسال آسیا می زند و ما دیدیم که در این ملاقات دو بازیکن ایرانی ما عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و تمام وظایفی را که برای آنها مشخص نموده بودم به خوبی انجام دادند.

باوی در پاسخ به این سوال که آیا استرس باعث شده بود که بازیکنان این تیم نتوانند از موقعیت هایشان استفاده نمایند؟ خاطر نشان کرد: همواره اولین بازیها سخت است، به ویژه در ترنومنتی مثل جام قهرمانان آسیا و همین عامل باعث ایجاد استرس در بازیکنان می گردد. ما اگر بتوانیم در بازی بعدی از حریف قطری امتیاز بگیریم استرس به تیممان برای ادامه مسابقات کاهش می یابد.

وی درباره بازی بعدی خود مقابل الریان قطر و دو بازیکن ایرانی حاضر در این تیم گفت: بازیکنان ایرانی الریان را به خوبی بررسی نموده و می شناسیم و دقیقا می دانیم برای مهار آنها باید چگونه بازی کنیم. البته برای بازیکنان ایرانی تیم خودمان نیز وظایفی مشخص نموده ایم که امیدوارم مثل این بازی بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استرس باعث شد بازی را واگذار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرس باعث شد بازی را واگذار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید