آنالیز گوگل و اپل در کره جنوبی بخاطر نقض قانون

به گزارش وبلاگ سروری کیا، کره جنوبی اپل و گوگل را در خصوص نقض احتمالی قانون پرداخت درون برنامه ای این کشور آنالیز می نماید.

آنالیز گوگل و اپل در کره جنوبی بخاطر نقض قانون

شرکت های اپل و گوگل در پی نقض قانون کره جنوبی مبنی بر اجازه پرداخت شخص ثالث، در حال حاضر با آنالیز دقیق روبرو شده اند. رویترز گزارش می دهد که کمیسیون ارتباطات کره (KCC) اپل، گوگل و One Store را به علت نقض احتمالی قانون پرداخت درون برنامه ای آنالیز خواهد نمود.

رگولاتور ها گفتند که بازرسی شرکت های دیجیتال را از 17 مه شروع کردند و به میزان کافی متوجه شدند که ممکن است هر سه شرکت، قوانین کره را نقض نموده باشند.

هنوز تعیین نیست که چگونه این شرکت ها ممکن است قانون را نقض نموده باشند، اما این چیز جدیدی نیست و بار ها رخ داده که شرکت های بزرگ فناوری، بی توجه به قوانین کار خودشان را می نمایند.

MacRumors اظهار داشت که تاخیر در ارتباط با تغییرات ممکن است در خصوص اپل، نقش داشته باشد. چون در حالی که این قانون (بازبینی قانون تجارت مخابرات) در ماه مارس اجرایی شد، اپل تا اواخر ژوئن به توسعه دهندگان اطلاع نداد. گوگل نیز در نوامبر سال گذشته به توسعه دهندگان اندروید هشدار داد.

گوگل در بیانیه ای در این باره، به رویترز گفت که به همکاری با KCC ادامه می دهد و با دولت و توسعه دهندگان برای پیروی از قانون همکاری دارد.

این قانون جریمه هایی را تا دو درصد از میانه عایدی سالانه برای مشاغل مرتبط مجاز می نماید. مقامات انتظاری برای جریمه های احتمالی نداشتند، اما این فروشگاه ها، بنگاه های فراوری پول هستند.

بیشتر بخوانید

وبلاگ سروری کیا فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آنالیز گوگل و اپل در کره جنوبی بخاطر نقض قانون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز گوگل و اپل در کره جنوبی بخاطر نقض قانون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید