برترین گزینه برای راهنمایی پرسپولیس کیست؟

به گزارش وبلاگ سروری کیا، محسن بنگر درباره دربی تهران و تقابل دو مدعی جدی قهرمانی گفت: در سال های گذشته هیچ وقت پیش نیامده بود که دو تیم در چنین موقعیتی برابر هم قرار بگیرند. پرسپولیس و استقلال جزو شانس های مسلم قهرمانی هستند و به پیروزی در این مسابقه احتیاج دارند. در واقع تساوی در این بازی برای هیچ کدام از دو تیم خوب نیست و آن ها در صورت از دست دادن امتیاز ضرر بزرگی خواهند کرد.

برترین گزینه برای راهنمایی پرسپولیس کیست؟

وی در خصوص اینکه شانس کدام تیم برای برد بیشتر است، توضیح داد: در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و هر کدام از دو تیم شاخصه های خاص خودشان را دارند. من امیدوارم یک بازی مجذوب نماینده و تماشاگرپسند ببینیم و در نهایت پرسپولیس برنده از زمین خارج گردد.

بنگر در این ارتباط که خیلی ها سپاهان را شانس اول قهرمانی می دانند، تأکید کرد: به هرحال سپاهان تیم بسیار باکیفیتی است و با توجه به قرار گرفتن در صدر جدول شانس خوبی برای قهرمان شدن دارد. البته پیش بینی دقیق بسیار سخت است و در نهایت تیمی قهرمان می گردد که کمتر اشتباه کند.

بنگر در واکنش به اینکه گفته می گردد در صورت عدم قهرمانی پرسپولیس یحیی گل محمدی از این تیم خواهد رفت، گفت: یکی از دلایلی که باعث موفقیت پرسپولیس شده ثبات در کادر فنی بوده است. وجود یحیی گل محمدی برای پرسپولیس یک نعمت است و هیچ دلیلی برای رفتن این مربی وجود ندارد. من معتقدم گل محمدی برترین گزینه برای راهنمایی پرسپولیس است و مدیران این باشگاه باید برای مدتی طولانی این مربی را حفظ نمایند.

منبع: فرارو

به "برترین گزینه برای راهنمایی پرسپولیس کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین گزینه برای راهنمایی پرسپولیس کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید