تیموری: همه تیم ها می خواهند برابر تراکتور دفاع کنند، نباید به چیزی جز قهرمانی فکر کنیم

به گزارش وبلاگ سروری کیا، مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: همه تیم ها می خواهند برابر تراکتور دفاع کنند و همین موضوع کار ما را در مسابقات لیگ برتر سخت می کند.

تیموری: همه تیم ها می خواهند برابر تراکتور دفاع کنند، نباید به چیزی جز قهرمانی فکر کنیم

میثم تیموری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سروری کیا، در خصوص تساوی بدون گل تراکتور تبریز برابر نفت مسجدسلیمان در هفته اول لیگ برتر فوتبال گفت: همیشه اولین بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما هدفی جز برد نداشتیم ولی به این هدف نرسیدیم. بارندگی شرایط زمین را بد کرده بود، با این حال چند فرصت بسیار خوب را از دست دادیم.

وی افزود: حریف بازی تدافعی انجام می داد و این موضوع کار تراکتور را سخت تر کرد. همه تیم ها می خواهند برابر تراکتور دفاع کنند و این کار ما را سخت می کند. یک پنالتی مسلم در این بازی روی من گرفته نشد و این پنالتی می توانست شرایط بازی و نتیجه را تغییر دهد.

تیموری در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتور می تواند در این فصل قهرمان لیگ برتر شود؟ مطرح نمود: تیم بسیار خوبی داریم و با این تیم نباید به چیزی جز قهرمانی در لیگ برتر فکر کنیم. این درست است که از حمایت هواداران در ورزشگاه بهره نمی بریم ولی آنها به ما انرژی مثبت می دهند و در صفحات مجازی ما را حمایت می کنند. امسال در هر سه جام مسئولیت سنگینی داریم و باید نتایج خوبی بگیریم تا هواداران را راضی کنیم.

مدافع تراکتور در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال در اوج بیماری کرونا شرح داد: شرایط واقعا بد است و شمار افراد فوت شده نیز بیشتر شده است. فوتبالیست ها هم مثل همه مردم در خطر هستند ولی چاره ای نیست و در همه کشورها هم بازی ها برگزار می شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ سروری کیا بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تیموری: همه تیم ها می خواهند برابر تراکتور دفاع کنند، نباید به چیزی جز قهرمانی فکر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیموری: همه تیم ها می خواهند برابر تراکتور دفاع کنند، نباید به چیزی جز قهرمانی فکر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید